Roland S-330

Status
Please reply by conversation.

hitman

Ouwe rot
Kan iemand mij helpen met de Roland S-330. Ik ben of op zoek naar de monitor en de muis of een liefhebber die hem kan gebruiken. IK was op zoek naar een sampler maar men heeft niet verteld toen ik hem kocht dat je er "los" nikx mee kan doen. De eikels

Help me

S-330

S-330

Nee.
Volgens sommige heb je daar een speciale monitor en muis voor nodig.
Hitman

je kan aan een s330 een gewone ouderwetsche monitor hangen...bijvoorbeeld een oud commedoortje....gewoon aan te sluiten ook met een tulp stekkertje...

wat betreft de muis...jahaaa, daar heb je gelijk. heb je een speciale muis voor nodig. probeer eens via roland, hebben vaak nog oude meuk....je kan er ook een soort van programmer aan hangen en die zul je niet zo snel vinden, maar een muis is handiger....

overigens is ie wel gwoon bruikbaar hoor, als je er maar een monitor aan hangt...en dan knopjes drukken...beetje lastig alleen, dat wel

Laatst gewijzigd:
Voor de monitor moet je een oude composietmonitor hebben. Oude atari/c64/msx monitor bijvoorbeeld.
Voor de muis moet je een msx compatible muis hebben. Die kun je nog wel op marktplaats scoren voor 10 euro (en dan krijg je er meestal nog een gratis msx, monitor en printer bij ;) ) Mocht je toevallig een msx vinden met het philips nms 1160 tekentablet dan moet je deze zekers aanschaffen, want hiermee kun je de s330 ook besturen.

Heb ik voor jou

Heb ik voor jou

Hitman,

Ik heb thuis een Roland S-550 sampler waarop een kleurenmonitor (Atari) is aangesloten en ik heb ook een spiksplinternieuwe muis voor de Sampler. Het is dus inderdaad een speciale muis die je alleen kan gebruiken voor
deze Roland samplers (Dus ook jouw S-330).

Ik gebruik deze sampler niet meer omdat ik ondertussen Halion (software sampler) heb. Ik wil de hele set kwijt en evt aan jou overdoen voor 75 Euri. dat is dus Sampler + Monitor + Muis. Grijp je kans zou ik zeggen.

Ik hoor wel of je interesse hebt.

Dutchmountain

Euhm ... Dutchmountain ... de thread waarop je reageerde was van 2003 ... ik betwijfel of de betrokkenen er nog problemen rond hebben of zelfs nog maar lid zijn ;)

Kijk maar es naar de postdatums.

Welkom overigens :)

:doei:

Re: Heb ik voor jou

Re: Heb ik voor jou

Ik gebruik deze sampler niet meer omdat ik ondertussen Halion (software sampler) heb. Ik wil de hele set kwijt en evt aan jou overdoen voor 75 Euri. dat is dus Sampler + Monitor + Muis. Grijp je kans zou ik zeggen.

En dan te bedenken dat mijn "S-330 gezocht" laatst van Marktplaats gemikt is omdat ze vonden dat ie meer dan 200 euro moest kosten :(

Status
Please reply by conversation.
Back