• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tka Music Quest by Opcpde 8Port/SE midi interface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
19" midi interface met 8 in en 8 uit, smpte etc.... 1 setje in/uit (8) aan voorkant, rest achterop.
panic knop, patchbay functie (zonder pc) 8 user en 8 factory presets, aansluiten op printerpoort, drivers t/m windows98.
paar weken terug nieuw uit het rek gekocht bij peter verspuy. ik ga (een stuk) kleiner.

150 euro svp.

Re: tka Music Quest by Opcpde 8Port/SE midi interface

Origineel geplaatst door Leo
19" midi interface met 8 in en 8 uit, smpte etc.... 1 setje in/uit (8) aan voorkant, rest achterop.
panic knop, patchbay functie (zonder pc) 8 user en 8 factory presets, aansluiten op printerpoort, drivers t/m windows98.
paar weken terug nieuw uit het rek gekocht bij peter verspuy. ik ga (een stuk) kleiner.

150 euro svp.

Ik kan hier nog aan toevoegen dat ik het zelfde apparaat perfect werkend heb in windhoos 2000,
drivers zijn op het net te vinden (zo niet krijg je ze wel van mij)

Die zullen ook wel werken onder XP

Die zullen ook wel werken onder XP

Net zoals mijn Midi Express XT Parallel.

mooi prijsje wel dit..

Re: Re: tka Music Quest by Opcpde 8Port/SE midi interface

Re: Re: tka Music Quest by Opcpde 8Port/SE midi interface

Origineel geplaatst door DJB
Ik kan hier nog aan toevoegen dat ik het zelfde apparaat perfect werkend heb in windhoos 2000,
drivers zijn op het net te vinden (zo niet krijg je ze wel van mij)

Bedankt voor je hulp! Wist ik niet; zo is die Opcode z'n 150 euro zeker waard!

wat mij betreft zou deze gesloten mogen worden, bedankt voor de aandacht.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back