Bijna vergeten.... ehhhh... Hallo!!

fysikos

Forumaddict
Hoi beste mensen,

Tja... het lijkt wel een groepssessie zo... hahaha.:peukie:

Naam mogen jullie best weten, Henk. Lekker simpel en straight..
Ben mijn leven lang met muziek bezig op allerlei vlakken. Ge-orven van mijn ouders... Ik weet niet of iemand ze nog kent, maar heb zelfs nog met tapes gewerkt. Die spoelen...
Het lint snijden met een mesje, aan de binnenkant plakken en klaar. Uiteraard wel heel goed uitmikken waar je moest mixen... Dit was al prachtig. Daarna wat effecten zelf gemaakt via een simpele printplaat met weerstandjes en spoeltjes om nog meer te kunnen.

Speel al lang piano. Heb momenteel een kurzweil. Hiervoor een echte piano gehad (Rippen) maar dat was zo groot en zwaar, toen ik ging verhuizen, paste het allemaal niet meer. Gelukkig een goed baasie voor gevonden.
Verder nog een roland synth E-300. Oud bakkie maar werkt goed.

Verder heb ik de laatste 15 jaar veel gemixed voor uitvoeringen maar ook shows van balet/synchroonzwemmen en toneel. Tja... als je partner op een een of andere manier aan deze sporten gebonden is (en toneel via vrienden)... wordt je ermee besmet. Hiervoor heb ik de magix programmatuur gebruikt inclusief vele plugins. Verder regelmatig zelf geluiden, muzieknummers etc gemaakt om erbij te zetten. Al met al, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk om te doen. Net zo lekker als motorrijden. :yamaha:

Nu heb ik wat vragen over diverse hardware en zoek ook het een en ander. Dat zullen jullie allemaal terugvinden in dit forum. Dit wordt ook geweldig bezocht!!!! En iedereen helpt ook goed.

Tot in de threads!:doei:

Einde van deze groepssessie :dubbel:

Back