Weg met die 808 midi

jij bent egt ...
34 pounds voor een kapje
???
das 70 pounds voor twee
stelje voor ze heben ,...midi in links geboord en recht midi out ...
om iig geen verwarring te veroorzaken ,..
mjaaaaaaaa
luister voor pro one plankies zou ikt nog noiet geven
maakje zelf
ok ,..deze zijn niet zomaar na te maken en ,...idd asjet net nodig hebt
omdatje een tr808 hebt met niet werkende midi ,..wel gaten in de sides ,..
tsja dan kost t ...
34 p.quid over en uit
'mn moog zitten ook gaten in maar klinkte re wel beter van ...hmhm
ik ben een van de velen die een teisco 60 f heb gehad die door midden was gezaagd ,...cuba stylie ,..:biertje:
geen haar op mn hoofd die er aan d8 om de teisco te voor zien van zn "KLEREN KAST ".....

REUTEL DE REUETL

MEE EEN S EEN TR808 DOEJE GEENGATENIN BOREN ALEEN EEN MULTIE OU AAN BRENGEN VOOR ALLE FUNCTIES DIE ER STANDAARD NIET OP ZITEN ,...
MOET IK EGT WEER DIE LINKS POSTEN ..WAT M BETER MAAKT DAN ZN "FABRIEKS GANGER "

Ik heb ondervonden dat 808ts op ebay zondr midi soms duurder gaan als met,waarschijnlijk enkel omdat er lompweg gaten op de zijkant geboordt zijn.

als die midi connectoren in de plaats van de start/stop jacks achteraan zouden zitten , ben ik zeker van diezelfde 808 hoger zou gaan in prijs.

(ik had dat destijds zo gedaan bij men 808)

dit is een mooie kans om zo een 808 om te bouwen.

een 808 met links midi in en rechts midi out heb ik nooit gezien.

De mooiste 808 midificatie die ik gezien heb had gewoon midi via de sync stekker.
Geen lelijke gaten voor extra midipoorten.

en asje terug wil naar syncable ,..gewoon een switch ernaast ..zekers ?
lijkt me wel een ook ok optie dat ie op beiden werkt

iets anders

ik heb hier een tr,...ooh een cr 78 met de programmer erby =lol
maar syced niet met mn spullen ...wel via een mausy van [doepfer!]:W

maar mn vraag is deze daardie niet van mij is en ik een "kleine electronica wizzard "ben ,...is een unit as deze https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=97855
de 23 note midi t5o trig unit een toevoeging aan een cr 78 ik vindt van wel ...want t karakter kan mischien wel uit de sequencer van de cr78 komen ,..maar momenteel werktie niet met mn rest dus midi erop lijkt me niet verkeerd
:halleluja en kost geen drol

en asje terug wil naar syncable ,..gewoon een switch ernaast ..zekers ?

haalt niet uit,want langs de andere zijde moet je toch de kabel hersteken,niet practisch zei ik dus........wel degelijk voor iets

rond,cr78 kan je syncen met een csq600

men tech verkoop(te) mischien nu nog weet het niet,een print die je overal kunt inbouwen met midi to 16 trig outs ,en je kan de noot heel snel met een learn knopje kiezen voor elke trig ent blijft int geheugen tot jet herprogrameert.
werkt perfect.

Volgens mij heb je helemaal geen swithc nodig als je van sync naar midi ga.

kweet niet ,hangt af welke pins voor midi gebruikt worden,of 'ziet' die midi kit dat het een sync is dat binnen of buiten gaat?

welke kit was dat mono dat zo in een 808 had gezien.

ik heb wel interesse want dat wil ik ook in men 808 dan

Ik zou het even niet zo 1 2 3 weten.
Ik weet wel dat 606 midikits zijn die gewoon op de sync aansluiting aangesloten zitten.
En volgens mij moet je zonder switchen midi data er naar toe moeten kuinnen knallen.
D-Tronics zou je is moeten emailen over zo een 606 kit bv.
Je moet dan alleen de trigger wires aansluiten.
Het is natuurlijk veel mooier als je voor zo een oplossing ga.
Of miscien kan het wel met die Analogue Solutions 606 kit?

haalt niet uit,want langs de andere zijde moet je toch de kabel hersteken,niet practisch zei ik dus........wel degelijk voor iets

rond,cr78 kan je syncen met een csq600

klopt via de dcb / csq poort ,...net as by de dr55 boss
maarja een csq kopen voor een cr78 ?
was al duur genoeg en met een mausy lukt ook [khebm in de leen ]
de cr78 heeft egt weel aardig wat meerwaarde asje bvbmakkelijk div sequences [ lees ; patterns ] kan maken & die dus makelijk kan editten

dus die midi / trigger interface [klein printhje lijkt me een geschikte kandidaat
voor diverse drumcomputers iegenlijk

in een andere draad prees etaoin m aan !
zoek en gy...
*D

Back