M markjohan Nieuwkomer Lid sinds 2 april 2008 Berichten 10 4 juli 2008 #1 Hallo, Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de TR en de "oudere" Triton Classic? is deze nieuwe ter vervanging of komt er nog een opvolger van de Triton Classic / pro. Alvast bedankt. Met vr. gr. /\/\@r|<
Hallo, Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de TR en de "oudere" Triton Classic? is deze nieuwe ter vervanging of komt er nog een opvolger van de Triton Classic / pro. Alvast bedankt. Met vr. gr. /\/\@r|<
Oscillatorion Stamgast Lid sinds 22 augustus 2004 Berichten 280 Locatie in 'n appartement 5 juli 2008 #2 er "was" al een opvolger van de Triton Classic en de Triton Studio, en dat was de Triton Extreme. Deze wordt ook al niet meer gemaakt. Volgens mij is de hele triton reeks vervanger door de M3.
er "was" al een opvolger van de Triton Classic en de Triton Studio, en dat was de Triton Extreme. Deze wordt ook al niet meer gemaakt. Volgens mij is de hele triton reeks vervanger door de M3.