Virus Powercore (1DSP full licence) laad niet?

artic_origin

Ingeburgerd
Hoi,

ik heb net een 1DSP licence (nieuw) aangeschaft voor de PowerCore Virus.

Heb de plugin hier geactiveerd:
https://www.tcelectronic.com/Default.asp?Id=11999

en de licence file gedownload:
7123731_Virus_Powercore_(1_DSP)_Full_21.pocolicense

De licence via mijn usb stick geladen in de studio via de powercore control panel.

Er staat nu "full" bij de Virus plugin en geen trail time meer.
als ik de plugin laad in C4 krijg ik direct een foutmelding:

"no more instances of this plugin allowed"

zie screenshot:
http://img510.imageshack.us/my.php?image=viruspocovi0.jpg

de demo werkte zonder problemen maar nu ik de licence heb ineens niet meer?!?!
iemand een idee hoe dit kan?
bedankt!

gr.

Is je Powercore soft versie de correctie compatibele?,ik zeg zo maar iets..

Hoi Erik,

Antwoord op je mailtje.

Het is een tijdje geleden sinds ik de Virus PC geinstalleerd heb, maar ik denk dat er niets mis is gegaan met het updaten van de licentie. Bij mij lag het probleem in Cubase, de plugin lijst moest 'ge-update' worden geloof ik. Hoe ik dat gedaan heb weet ik niet precies meer, dan zou ik eigenlijk even achter je computer moeten kruipen. Misschien moet je proberen om de .dll file opnieuw in de plugin folder te zetten. Iets in die richting... sorry voor het vage antwoord...

Ik heb nooit een licentiefile gebruikt en eigenlijk nooit echt problemen gehad. Bovendien heb ik de v3 software geïnstalleerd gehad, zonder problemen. Ik kan me wel vinden in je problemen, want van drivers schrijven hebben ze bij TC niet zo veel verstand. Ik weet uit eerste hand dat de Konnekt audio interfaces veel problemen hebben met verschillende driver en firmware versies. Het is dan ook het beste om iets dat werkt maar liever niet te updaten, hoe triest dat ook is.. Had ik mijn Delta1010 maar nooit geruild tegen de Konnekt :)

Hoi Erik,
Misschien moet je proberen om de .dll file opnieuw in de plugin folder te zetten. Iets in die richting... sorry voor het vage antwoord...

valt wel mee hoor ;-) ik heb de .dll file heen en weer geplaatst maar helaas zonder succes... Cubase4 ziet de plugin wel maar zodra ik hem laad komt er meteen de melding "no more instances of this plugin allowed", terwijl ik verder niets geladen heb. Het vreemde is wel dat als ik mijn powercore reset, Cubase wel gewoon de virus plug zonder foutmelding laad...maar zo kan ik natuurlijk niet werken =( dit probleem is overigens alleen bij de v2 software..bij 3.12 werktie wel gewoon? ik zie daar ook 2 verschillende virus plugins staan, een stereo-out versie en een multi(4)out versie. die zie ik niet bij de v2 software?!

Ik heb nooit een licentiefile gebruikt en eigenlijk nooit echt problemen gehad. Bovendien heb ik de v3 software geïnstalleerd gehad, zonder problemen. Ik kan me wel vinden in je problemen, want van drivers schrijven hebben ze bij TC niet zo veel verstand. Ik weet uit eerste hand dat de Konnekt audio interfaces veel problemen hebben met verschillende driver en firmware versies. Het is dan ook het beste om iets dat werkt maar liever niet te updaten, hoe triest dat ook is.. Had ik mijn Delta1010 maar nooit geruild tegen de Konnekt :)

hoe kan het dat jij nooit een licentiefile hebt gebruikt? heb je geen singleDSP licence maar wellicht de multiDSP licence? deze heeft namelijk een eigen installer volgens mij..

Back