Gezocht: Zip-Drives

Status
Please reply by conversation.

Trilight

Nieuwkomer
M'n Zipdrive van m'n MPC is kapot, dus ik ben op zoek naar een nieuwe SCSI-zip drive die ik op m'n mpc kan aansluiten. extern of intern, maakt mij niet uit, als ik maar niet meer met diskettes hoef te werken.

daarnaast ben ik ook op zoek naar een usb zip drive.

de prijs? noem maar wat je ervoor wilt hebben:mexico:

Ik heb nog wel (enkele) Externe scsi zip drives liggen!
en ook nog een USB-Zip drive, met ext voeding wel - niet de usb powered versie...
Maar 't is niet goedkoop om't op te sturen vanuit Belgie -> naar NDL !!!

Om exact deze reden heb ik vroeger al een extra backup scsi zip gekocht toen ze nog regelmatig op MP te vinden waren.

De 1e die ik daar kocht kwam overigens kapot aan.

De 1e die ik daar kocht kwam overigens kapot aan.
Idd, bij mij was't nen 2de Jazz drive die defect was!!!

belgië is een beetje duur idd om op te sturen. ebay is ook niet echt een favoriet van mij, vaak genoeg gezeik mee gehad.

er moet toch wel een medeforumgebruiker zijn die nog ergens een zip-drive'je heeft liggen, en die best voor een zacht prijsje weg wil doen?

hey trilight, heb een baracuda scsi hd (in zon externe doos) en een scsi kabel erbij :D... als je intresse hebt dan pb me maar ff. moet eerlijk bekennen dat ikzelf dat kreng nooit aan de praat heb gekregen (wel dat ie aan gaat hoor, maar die scsi - id snap ik niets van) dus kan niet 100% zeker zeggen hoe t werkt en of ie wel werkt (denk zelf dat t puur gebrek is aan scsi kennis van mijn kant)... heb er zelf destijds 20 euro (HD) + 5 euro(kabel) voor gegeven.... voor 10tje ofzo met verzendkosten mag je dat ding hebben als je wil. of ruilen tegen wat bruikbaars (kabeltjes, media-kaartje voor electribe?, kratje jupiler ofzo)

Status
Please reply by conversation.
Back