Ik ben momenteel in Tokio en heb een 1e generatie grijze NintendoDS met Japanse Electroplankton gescoord. Daarbij heb ik een Acekard2 gekocht met 2Gb "photospeed" microSD. Je krijgt een microSD-USB adapter, 2e stylus, strap, originele nintendo(Electroplankton) oordoppen en alle dozen+ manuals erbij.
De laatste week is de boel ingericht met:
Nitrotracker 0.4 (tracker met wi-fi midi)
DStep V2 (wi-fi midi stepsequencer)
RepeaterDS (idm stylus sample repeater)
GlitchDS (idm algoritmisch sequencer/repeater)
ProteinDS (sampling, scratching, repeating, bitcrushing)
LMP (mp3 player met i-pod interface tbv stylus)
DSFTP (ftp server, files uploaden via wireless)
DSorganize
moonshell
..plus nogwat andere applicaties. Alles is opensource en dus legaal. Ja, je kan dit zelf ook allemaal, maar ik bespaar je hiermee bestwel wat uitzoek werk. Deze kan je aanzetten en meteen aan de gang.
De Acecard wordt uiteraard voornamelijk gebruikt om game images te spelen, maar dat moet je zelf weten. Reden verkoop is dat ik toch een nieuwe DS-lite ga kopen. Daarbij zal ik weer een Acecard bestellen en op dezelfde manier inrichten.
De enige catch is dat je tot de 2e week van Augustus zal moeten wachten want dan ben ik weer in NL.
prijs is vast 125 euro ex verzend. Geen losse verkoop.

De laatste week is de boel ingericht met:
Nitrotracker 0.4 (tracker met wi-fi midi)
DStep V2 (wi-fi midi stepsequencer)
RepeaterDS (idm stylus sample repeater)
GlitchDS (idm algoritmisch sequencer/repeater)
ProteinDS (sampling, scratching, repeating, bitcrushing)
LMP (mp3 player met i-pod interface tbv stylus)
DSFTP (ftp server, files uploaden via wireless)
DSorganize
moonshell
..plus nogwat andere applicaties. Alles is opensource en dus legaal. Ja, je kan dit zelf ook allemaal, maar ik bespaar je hiermee bestwel wat uitzoek werk. Deze kan je aanzetten en meteen aan de gang.
De Acecard wordt uiteraard voornamelijk gebruikt om game images te spelen, maar dat moet je zelf weten. Reden verkoop is dat ik toch een nieuwe DS-lite ga kopen. Daarbij zal ik weer een Acecard bestellen en op dezelfde manier inrichten.
De enige catch is dat je tot de 2e week van Augustus zal moeten wachten want dan ben ik weer in NL.
prijs is vast 125 euro ex verzend. Geen losse verkoop.