Ook een goeiendag...

RodmanSan

De BroekWapperBassenMan
Helluw allemaal...

Bij deze mezelf ook maar voorstellen...mijn naam is Roderick....woonzaam in Eindhoven met mijn vrouw en dochter(tje) van 2 en de volgende op komst begin Augustus...:mega:

Ben al jaren geleden begonnen als beatcreator voor diverse rapgroepen toen het net pas opkwam hier in Nederland (de tijd van 24K, D.A.M.N., AK47 en T.O.P. Department).
Na dit een aantal jaren gedaan te hebben de overstap gemaakt naar dancemusic/Jungle/DnB...en toen eigelijk goed mijn studio uitgebreid tbv. een volledige live setup.

Ben toen bekend geworden met "mijn band" 2 Wikked en in de loop der jaren een aardige tijd gehad qua optredens en releases.
Uiteindelijk is dit flink gegroeid en heb ik daarnaast ook mijn eigen platenlabel met de naam Fluff Girl Wax kunnen opzetten.

Ook flink wat jaren gestoken in de DutchBreakz website als medeoprichter & moderator (RodmanSan) waar diverse muzikale projecten en bijeenkomsten zijn ontstaan....misschien dat hier nog wel wat mensen "lopen" die mij ook hier van kennen.

Naast goede tijden heb ik 5-tal jaren geleden ook wat mindere tijden gekend op het prive vlak wat ook de nodige gevolgen heeft gehad voor mijn muziek (meer in de trant van geen zin meer en inspiratieloos).

Sinds dat ik een eigen gezinnetje heb is ook weer mijn zin voor muziek maken terug gekomen dus bij deze weer een "doorstart" gemaakt door mezelf o.a. op dit forum aan te melden.

Misschien dat ik hier mijn nodige ervaring op het gebied van Midi/Sampling/Beatcreating/Mastering/Live gigs kan delen met anderen en ook mijn steentje kan bijdragen. :okdan:

Greetz...Roderick aka RodmanSan aka Prime };^>

PS...nog een link naar een antieke liveset van mij bij Club Lek : http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/13683405

Laatst gewijzigd:
Heyy Brmmz..een oude bekende... :mega:

Was idd. altijd gezellie op de DB lijst...

Heb al wat verder rondgeneusd hier en er zitten redelijk wat meerdere oud DB-ers hier uit te hangen....kan het alleen maar leuker op worden.

In de muziek nog alles goed...???

Welkom..........I can't sleep cause all i can hear is bass, i can't eat cause all i can hear is bass.........:okdan:

Hee die Roderick!

Long time no hear from.

Goed te zien dat je de draad weer aan het oppaken bent.
Spreek nog regelmatig ex-dutch breakers.

Lekker setje van jullie zeg, die club Lek set had ik nog niet gezien.
Jullie waren lekker bezig destijds.

:mega:

Laatst gewijzigd:
Back