Te koop: mijn Fostex en Revox taperecorders.
--------------------------------------------
Ze waren bedoeld om er een projectje mee te doen maar dat is er niet van gekomen. Ik doe ze weg omdat de zolder verbouwd gaat worden en ik de ruimte nodig heb. (ik heb ook nog een Studer 807 maar die houd ik voorlopig nog
)
Revox (Studer) B77 mk2
------------------------------------
1/4 inch tape, 2 sporen, 2 snelheden
Eventueel met afstandsbediening
De play toets weigert soms na het spoelen. Waarschijnlijk is dat stof.
Fostex R8 analoge 8 sporen bandrecorder met MTC-1 (SMPTE generator/ MidiTimeCode synchronizer)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Het apparaat heeft verder geavanceerde computerfuncties en is volledig te syncen via MIDI met de MTC-1 met een sequenser op een computer. (Je offert daarbij wel een kanaal op.)
De Fostex R8 heb ik van iemand overgenomen. Behalve dat ik hem even getest of hij correct afspeelt heb ik er verder niet meer aangezeten.
Ondanks de 1/4 inch tapes erg goeie professionele kwaliteit. Hij neemt hoge snelheid op: 38 cm/ s (15 ips).
Dit is een 8 sporen recorder; je kunt er dus 8 signalen mee opnemen en afspelen. Het frontpaneel is afneembaar en er zitten LED vu meters op.
(audio-kabels die je ziet op de foto's worden niet meegeleverd.)
Beide recorders in goede staat, koppen zijn goed.
Dus wil je eens experimeteren met tape, hier is je kans.
Prijs Revox B77 mk2: 150e
Prijs Fostex R8: 200e
Foto's hieronder.
--------------------------------------------
Ze waren bedoeld om er een projectje mee te doen maar dat is er niet van gekomen. Ik doe ze weg omdat de zolder verbouwd gaat worden en ik de ruimte nodig heb. (ik heb ook nog een Studer 807 maar die houd ik voorlopig nog
)Revox (Studer) B77 mk2
------------------------------------
1/4 inch tape, 2 sporen, 2 snelheden
Eventueel met afstandsbediening
De play toets weigert soms na het spoelen. Waarschijnlijk is dat stof.
Fostex R8 analoge 8 sporen bandrecorder met MTC-1 (SMPTE generator/ MidiTimeCode synchronizer)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Het apparaat heeft verder geavanceerde computerfuncties en is volledig te syncen via MIDI met de MTC-1 met een sequenser op een computer. (Je offert daarbij wel een kanaal op.)
De Fostex R8 heb ik van iemand overgenomen. Behalve dat ik hem even getest of hij correct afspeelt heb ik er verder niet meer aangezeten.
Ondanks de 1/4 inch tapes erg goeie professionele kwaliteit. Hij neemt hoge snelheid op: 38 cm/ s (15 ips).
Dit is een 8 sporen recorder; je kunt er dus 8 signalen mee opnemen en afspelen. Het frontpaneel is afneembaar en er zitten LED vu meters op.
(audio-kabels die je ziet op de foto's worden niet meegeleverd.)
Beide recorders in goede staat, koppen zijn goed.
Dus wil je eens experimeteren met tape, hier is je kans.
Prijs Revox B77 mk2: 150e
Prijs Fostex R8: 200e
Foto's hieronder.