Liquid Mix 2.3b12

Hanz

Anonieme Analogist
Nieuwe beta update voor de Liquid Mix.

http://mail.focusrite.com/beta/liquid_mix/

- Fixed a problem in Cubase 4 which prevented sessions from reloading properly
- Found a workaround in Digital Performer for a CPU Overload problem (use "always run in realtime" option for each plugin instance
- fixed freezing to disk in Albeton in Live which was taking twice as long as real time
- Fixed loading of old sessions in Pro Tools
- Fixed reloading sidechain EQ settings when loading a COMP ONLY snapshot
- Fixed compatiblility issue of expansion card with LM 16
- Resolved a buffer emptying problem on Logic Pro
- Resolved a conflict between mono and stereo instances

KNOWN ISSUES

- Slower than real-time audio rendering in Ableton Live
- Connectivity problems with Windows XP running on a Mac Pro (Windows XP does not properly support 1394b (ie, FireWire 800)

Naar ik begrijp vanuit eerdere closed beta's worden er hiermee inderdaad de nodige C4 issues gefixed, wat natuurlijk goed nieuws is. Ze blijven ermee bezig...
Chapeau voor de goeie aftersales / drivers support van Focusrite! :okdan:

Ja, Cubase 4, je weet wel, die verder geheel foutloze sequencer.. ;)

Bekend probleem was, zover ik weet, iets met het herladen van sessies met daarin enkele Liquid Mix instances.

Nu je het zegt, ik heb ook wel eens dat er een aantal LM-instances uit staan bij het (her)openen van een project idd. Maar ik raak er geen instellingen door kwijt dus no way dat ik er nu meteen al een Beta aan ga wagen. ;) Hou het wel in de gaten, thx.

Nou, het echte probleem zou zijn geweest dat dan heel je project niet meer wilde openen.
Ik heb er zelf geen last van gehad, i.i.g.

Maar ik begrijp uit de reacties her en der dat deze versie toch weer wat dingen fixed, en da's altijd mooi meegenomen.

Back