Alle zooi op 1 pagina

fuse

Gepokt en gemazeld
Hallo,

Voor de liefhebbers. Ik heb alles bij elkaar gevat wat ik de afgelopen tijd heb gefabriekt. Sommige songs heb ik samen met een maat van me gemaakt. En aangezien ik mp3.com heb opgezegd omdat het geldgraaiende sukkels zijn ben ik aangewezen op m'n eigenste webservertje. Die er soms eruit klapt en retetraag is.
Mja, bij elkaar toch zo'n 150 min muziek. En pvd nog gratis ook nog, zolang de voorraad strekt. :)

http://mmbase.dyndns.org/peaks/

Een compilatie is natuurlijk ook te bestellen op audio CD. Mja, niet gratis uiteraard maar het gaat in ieder geval naar een goed doel. ;)

het goede doel

het goede doel

Het goede doel, bedoel je mee: nog betere en nog meer muziek maken met nog meer apparatuur?????>:|

vette shit, fuse.
down-loa-den! down-loa-den! down-loa-den! down-loa-den! down-loa-den!

big fan, big fan

Re: het goede doel

Re: het goede doel

Origineel geplaatst door ezzit
Het goede doel, bedoel je mee: nog betere en nog meer muziek maken met nog meer apparatuur?????>:|

Nee niet het goede doel, die mogen dat zelf doen.
Gewoon mezelf. Alsof je van 0 CD's verkopen rijk wordt.

He guyz,

Allemaal leuk een aardig enzo. Er is al flink wat gedownloaded. Da's wel fris enzo. En soms dat de server uit stond.
Pech dan maar, ik zet hem niet voor nix uit. ;)

Maar eh, reakties zijn welkom hoor. Schaam je niet om positieve/negatieve informatie te posten. Ik hoor het graag.
Het moet niet hoor of zo. Maar het doet ook geen pijn, toch? :)

shit, ik hoop dat ze er nog even op blijven staan, want ik wil ze nog beluisteren.. maar ik luister en 'recenseer' al zoveel tracks hier,....
en daar krijg IK niks voor betaald..:duivels:

Maar jij bent ook gewoon goed! ;)

Back