GUI eat the drums Lid sinds 10 mei 2004 Berichten 439 5 augustus 2008 #1 Gezocht, DSI evolver desktop. Goede staat natuurlijk rond 300 euro
Elec_Trix Stamgast Lid sinds 12 oktober 2008 Berichten 194 6 november 2008 #2 GUI schreef: Gezocht, DSI evolver desktop. Goede staat natuurlijk rond 300 euro Zie meer... Nog steeds op zoek nr een Evolver? gr
GUI schreef: Gezocht, DSI evolver desktop. Goede staat natuurlijk rond 300 euro Zie meer... Nog steeds op zoek nr een Evolver? gr
GUI eat the drums Lid sinds 10 mei 2004 Berichten 439 9 november 2008 #3 nog wel, ik zit alleen met een aankomende verhuizing wat even voor gaat. de draad mag voorlopig even dicht
nog wel, ik zit alleen met een aankomende verhuizing wat even voor gaat. de draad mag voorlopig even dicht
Elec_Trix Stamgast Lid sinds 12 oktober 2008 Berichten 194 14 november 2008 #4 GUI schreef: nog wel, ik zit alleen met een aankomende verhuizing wat even voor gaat. de draad mag voorlopig even dicht Zie meer... Okee, laat me weten als je 'em nog wilt. mijn evolver desktop is in zeer goede staat en vraag er €320 voor.
GUI schreef: nog wel, ik zit alleen met een aankomende verhuizing wat even voor gaat. de draad mag voorlopig even dicht Zie meer... Okee, laat me weten als je 'em nog wilt. mijn evolver desktop is in zeer goede staat en vraag er €320 voor.