E-Mu Proteus VX Gratis !!!

dione

hardkoor
E-Mu geeft hun Proteus VX software rompler gratis weg..je hoeft je alleen in te schrijven voor hun nieuwsbrief...:

http://www.emu.com/promo/proteusvx/welcome.asp

Deze versie werkt zonder hardware/dongle,is VST en alleen voor Windows...

Tis een uitgeklede versie van hun andere Proteus en Emulator X software,met een verzameling geluiden uit hun oude hardware samplers...

Heb me net ingeschreven nouja, had het kunnen weten want het zijn inderdaad geen beveiligde links. Bedankt dione

edit> Ik krijg flinke vastlopers, zowel standalone als de vst, zodra ik hem laad krijg ik een blauw scherm (bsod) en start me laptop opnieuw op.

De installer zij wel dat je de instal maps niet moest veranderen, dit heb ik wel gedaan namelijk schijf C verwisseld voor D. Zowel de vst map als die andere.

Zal die andere nog eens op c gooien kijken of het werkt, de vst map kan ik zoiezo niet naar c veranderen want dan moet ik alles omgooien.

Laatst gewijzigd:
Hier werkt hij ook prima, alleen heb ik deze al in de ProteusX LE versie (via xBoard25). Is er nog verschil? Want de geluiden en de interface lijken op het eerste gezicht hetzelfde.

Hier werkt hij ook prima, alleen heb ik deze al in de ProteusX LE versie (via xBoard25). Is er nog verschil? Want de geluiden en de interface lijken op het eerste gezicht hetzelfde.

Volgens mij zijn een aantal functies niet aanwezig, maar dat zal je niet direct missen. Daarnaast is de Composer bank nieuw. Ik kan overigens niet direct aanwijzen welke geluiden anders zijn.

Ik ben op zoek of je in die VX de klanken of de patches van de Proteus 2 orchestral zou in kunnen laden.

Back