illrecordings
Nieuwkomer
Hallo ik ben Jozef Schuijren (D.Dogg), 30jaar en woon in het zuiden des land. Ik ben 10 geleden voor de grap begonnen met opnemen, toen-der-tijd met Cool Edit. Ik ben studio bezitter en ben sinds maart 2007 een officieel audio bewerkingsbedrijf genaamd : Ill Recordings (voorheen Illegal Records). Ik werk met Pro Tools Le op Digi002 faderversie, en gebruik hardware effecten en compressie, sinds een 1,5jaar hou ik me ook bezig met masteren (voorzover me dat lukt dan!) Ik neem regelmatig bands op, meestal hiphop. er ligt ook een cd in de freerecord en van Leest die ik volledig heb opgenomen, gemix en gemasterd heb. heb tot nu toe meer dan 36 albums opgenomen en gemix.
ik kom eens kijken hier, om weer wat meer ervaringen op te doen door tips ect. ik weet vrij niks van instrumenten, ben sinds kort bezig met pianolessen en ben wat aan het kloten op gitaren.
neem eens een kijkje op mijn site's
www.illrecordings.nl
www.illegalrecords.nl
www.oarm.nl (mijn eigen band)
ik kom eens kijken hier, om weer wat meer ervaringen op te doen door tips ect. ik weet vrij niks van instrumenten, ben sinds kort bezig met pianolessen en ben wat aan het kloten op gitaren.
neem eens een kijkje op mijn site's
www.illrecordings.nl
www.illegalrecords.nl
www.oarm.nl (mijn eigen band)