Rebirth 2.0.1

Status
Please reply by conversation.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik zoek een originele Rebirth 2.0.1, omdat ik stop met analoog. ;)

Nee, serieus.. Ik zoek rebirth en ik ben programmeur, dus ik wil niets horen van copieen. Ik ga niet mijn eigen ramen in gooien. Ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee. Ik ben wel geil.

Origineel geplaatst door murphi
Ik val van mijn stoel... Jij aan de software ?
Ik wil die gewoon origineel hebben. Het is en blijft de beste 303 clone.
En ik heb nu eventjes geen 808 meer...

die 808 en 909 zijn gewoon simpele samples... kan je met elke softsampler bereiken...
Over de 303 heb je natuurlijk gelijk, - Je moet trouwens REbirth ONE eens bekijken ,dat is niet de eerste versie maar een aparte versie die een stukje goedkoper is (mischien wat minder functies ofzo ?) - Ik heb die al in de rekken zien liggen voor veel minder geld dan de gewone rebirth... en de 303 zou hetzelfde moeten zijn (interface ook enzo natuurlijk)

Origineel geplaatst door Waveglider
die 808 en 909 zijn gewoon simpele samples... kan je met elke softsampler bereiken...
Over de 303 heb je natuurlijk gelijk, - Je moet trouwens REbirth ONE eens bekijken ,dat is niet de eerste versie maar een aparte versie die een stukje goedkoper is (mischien wat minder functies ofzo ?) - Ik heb die al in de rekken zien liggen voor veel minder geld dan de gewone rebirth... en de 303 zou hetzelfde moeten zijn (interface ook enzo natuurlijk)
Maar ik heb geen softsampler in mijn 'studio', dus daar heb ik niets aan.
Ik wil gewoon op mijn internet laptopje af en toe met een paar 303tjes spelen met een beatje eronder met een hele goedkope koptelefoon. En wat ik ook wil is die SID mod een keertje proberen. 808+909+2xSID. Ben benieuwd.

kan je doen natuurlijk, die mods zijn wel geinig, maar ik heb die sid mod wel eens gehoord, alsweer gewone samples,niks speciaal, maar wel leuk om mee te spelen. Je moet maar eens op Ebay zien voor software. Je kan ook op ebay.com kijken, software is makkelijk op te sturen en kost niet veel om te verzenden, en kan stiekem in een envelop gestoken worden zodat je geen tax moet betalen enzo...

Origineel geplaatst door Waveglider

ReBirth.ONE

Origineel geplaatst door Ralf T
ReBirth.ONE
Dit ziet er wel heel erg rebirth 1 achtig uit met een andere skin. Dat is vaag.

Maar ik heb besloten dat ik toch voor de 2 ga, want er moet een 909 bij.

Yep, het is ook een uitgeklede versie van RB-338 1.0. De drumbox bevat echter TR-808 en TR-909 geluiden. Je kan ook niet de knoppen/sliders tweaken vanaf een controller. Syncen met externe MIDI-apparatuur kan wel.

Status
Please reply by conversation.
Back