Door een onopletende bezoeker bij Dr. Debris is aan het licht gekomen dat er opnames op het net downlaodbaar
ter beschikking stonden.
Proffesor H. Kammler,diensthoofd bij Genta-Physics,heeft een team ingezet om de opnames op te sporen en heeft ze
allemaal laten verwijderen.
Dit ben ik te weten gekomen onlangs na mijn gedwongen transfer in blok D,en nu ik pas terug internet heb zie ik het ook
dat bijna alle bovenstaande links niet meer werken...
Een reden zou zijn dat er in geluidsfragmenten van bepaalde wezens die hoorbaar voorkomen in enkele opnames
informatie zou bevatten van belangrijke hoog technologisch waarden.
Rechtsreeks Communiceren met deze organismen is onmogelijk maar uit tests bleek dat ze een fotografisch geheugen hebben.
Dit is gebleken bij toeval wanneer de verkeerde cardridge in de 'SESG' (Synthetic Environement Surround Generator) werd gestopt.
Zo werden deels herkenbaare 'audio streams' vrijgegeven door deze dingen..
Enfin,om een lang verhaal kort te houden,ik verblijf nu in blok D en alle opnames zijn weg!
Nu heb ik toch wel weer een opmerkelijke ontdekking gedaan,wilde een kijkje nemen waarom ze zo geheimzinnig doen
hier over niveau -8S.
Ik werd opgemerkt in de buurt van sas ZX-B,dicht bij een ruimte waar er denk ik massa spectrometer tanks zich
bevinden.
Enfin,ik werd gespot door 1 van de guards,moest vluchten en belande plots in een gangenstelsel,deze bleeken achteraf tot mijn
grootste verwondering oude catacombes te zijn waarop heel het complex is gebouwd!
het lijkt erop dat ik mischien toch zo opgemerkt de andere blokken kan bereiken en tot bij Dr. Debris kan geraken,wie weet...,tenslotte
belande ik een immens grote gallerij waarvan de wanden net uit gesmolten glas bestonden,een indrukwekende resonantie
was er
hoorbaar waarschijnlijk van de activiteiten van machienes of dergelijke vermoedelijk afkomstig van het strikt
verboden tot toegang niveau -8s...