Shure SM58 of wat anders?

Der_Mantie

Vintage lit
Ik wil een sm58 aanschaffen voor er bij en niet afhankelijk te zij van phantom power. In het verleden stond ik voor de keuze; sm58 of en peavy... ik koos de laatste (helderder)...:stupid (dus)

Nu ga ik dus voor een SM58 mar is mijn vraag wat zijn goede alternatieve voor deze dynamische zangmicrofoon. (electrovoice, byerdynamic, audio technica, sennheiser, neumann??)

Kan me niet voorstellen dat de sm58 je van hert is en er geen ,betere, alternatieve zijn rond dezelfde prijs.

bvd :doei:

Wat ga je ermee doen ?
Voor op het podium is er simpelweg geen betere dan een SM58: geluidskwali gewoon goed en onverwoestbaar.

Als opnamemic zou ik iets anders kiezen.
Fijne prijs/kwaliteit-verhouding (imo): Rode (alhoewel ik niet op de hoogte ben kwa dynamisch aanbod van Rode)

ik zou denk ik gewoon voor een sm58 gaan. bewezen kwaliteit en toch niet te duur. tientje of 5, 6 en je hebt er al een.

onverwoestbaar is ie niet trouwens, ik kan me herinneren dat een pissige Iggy Pop er eentje vakkundig naar de kloten hielp, vlak voor mijn neus.

ja die Iggy is natuurlijk wel een ultieme rocker :D

Ik ga id maar voor een sm58, nie lullen moar gewoon lekkah brullen..... in die mic. :eureka:

Back