Akai midi masterkeyboards

Jacov

Ingeburgerd
Hoi allemaal, Ik ben Jacov en ik ben hier nieuw:okdan:

Ik ben op zoek naar een goed onderhouden Akai MX 76 Midi Master keyboard Of een S1000KB. Of de MWS 76 Midi work station of de MX1000
Dit zijn ongeveer de types die mij interesseren,,,,

Eventueel ruilen tegen een goed onderhouden Roland D20 synthesizer

kan iemand mij hier aan helpen? Jullie weten meer als ik.....

Moeilijk!

Moeilijk!

Hoi Jacov,

Ik heb zelf twee maanden gelden een MX-76 gekocht met de nodige gebreken en opgehaald in Den Bosch. Ongeveer een maand later dook er nog een MX-76 op Marktplaats op, maar die is ook al weer verkocht zag ik.

Of er ooit een productie model van de MWS-76 is uitgebracht kan ik niet terugvinden; volgens mij is er alleen een prototype van geweest.

Er bestaat ook nog een Akai MX-73 MIDI Master Keyboard; is dit nog een optie voor jou.

Ik hoop dat er snel weer een Akai Master Klavier te koop wordt aangeboden.
Als ik iets degelijks tegenkom, zal ik je gelijk een tip geven.

Ik denk dat je wel even geduld zal moeten hebben.

Die had ik ook al tijdje geleden zien staan. Geen idee of ze die nog hebben want die advertentie staat er al heeeeel lang. Vind m iets aan de dure kant, maar het is wel een beest van een masterkeyboard. Gebouwd als een tank, een van de lekkerste klavieren die ik ooit bespeeld heb en aanzienlijk (lees 1000x! beter dan de MX73 of 76 series). Ik zou echt nooit meer zonder mijn MX1000 willen en heb de mijne dan ook na een brandje tot op het laatste onderdeel uit elkaar gehaald, schoongemaakt en weer in mekaar gezet omdat ik echt niet zonder kon :-) Dat was voor 90% succesvol. Ik zoek eigenlijk nog steeds een tweede.

Als je geen 88 toetsen nodig hebt en m kunt betalen zul je zeker geen spijt hebben van een MX1000. 76 toetsen. 4 zones , 4 midi uitgangen , een gigantische reeks ingangingen voor switches en pedalen, toewijsbare controllers/faders, chaining mode, 100 geheugens, memory card slot, optionele piano plugin board, midi events monitor (in en uit), meerdere velocity curves.. je kunt het zo gek niet bedenken of het zit er op. Echt topding. Enige minpuntje dat ik me kan bedenken is dat de aftertouch na een aantal jaar soms wat eigenwijs wordt door een vervuilde contactrail. Die kun je zelf schoonmaken maar daarvoor moet je wel het hele toetsenbord demonteren.

mx1000b.jpg

Die had ik ook al tijdje geleden zien staan. Geen idee of ze die nog hebben want die advertentie staat er al heeeeel lang. Vind m iets aan de dure kant, maar het is wel een beest van een masterkeyboard. Gebouwd als een tank, een van de lekkerste klavieren die ik ooit bespeeld heb en aanzienlijk (lees 1000x! beter dan de MX73 of 76 series). Ik zou echt nooit meer zonder mijn MX1000 willen en heb de mijne dan ook na een brandje tot op het laatste onderdeel uit elkaar gehaald, schoongemaakt en weer in mekaar gezet omdat ik echt niet zonder kon :-) Dat was voor 90% succesvol. Ik zoek eigenlijk nog steeds een tweede.

Als je geen 88 toetsen nodig hebt en m kunt betalen zul je zeker geen spijt hebben van een MX1000. 76 toetsen. 4 zones , 4 midi uitgangen , een gigantische reeks ingangingen voor switches en pedalen, toewijsbare controllers/faders, chaining mode, 100 geheugens, memory card slot, optionele piano plugin board, midi events monitor (in en uit), meerdere velocity curves.. je kunt het zo gek niet bedenken of het zit er op. Echt topding. Enige minpuntje dat ik me kan bedenken is dat de aftertouch na een aantal jaar soms wat eigenwijs wordt door een vervuilde contactrail. Die kun je zelf schoonmaken maar daarvoor moet je wel het hele toetsenbord demonteren.

mx1000b.jpg

idd nogal een geld zeg
ik heb wel een tip koop een casiowatttt?
vz is een meesterlijk verzameling sound engines inzich de pd serie cz serie zit erin en sampling en meeeer
en een master keys egt goe!!!!!!!!!
kost denkik 2nd hands
100a150 eu
en 3 mod wheels welke heeft dat nou ,..[zijn der wel weet ff niet meer
:doei:

Back