Grappig... en zo zijn de meningen verdeelt.
@Subgroover; Je doet het nu wel een beetje af als een simpele rip-off, maar er zit echt wel heel veel meer in dan de ingredienten die jij noemt. Sowiezo al meerdere bewerkte loops en daarbij custom geprogrammeerde Guru drums. Ook vergeet je denk ik de Access Virus, Vanguard en Blue. Maar goed, jouw kritiek is meer gebasseerd op het feit dat je ze niet hoort denk ik.
Voor de rest kan ik met je kritiek inkomen denk ik als ik er goed over nadenk. Qua spanningsopbouw zit er misschien te weinig in, en qua sound is het inderdaad wat kaal hier en daar. Alhoewel ik dat wel bewust heb gedaan, maar misschien ben ik te voorzichtig geweest en moet het geheel wat meer durf vertonen.
Wat betreft de timing van de vocalen, ik weet wat je bedoelt, maar ook hier ben ik bewust afgestapt van de originele timing en heb ik het inderdaad meer recht toe, recht aan gemaakt. In mijn oren toegankelijker voor de mainstream dance liefhebber.
Ik zal er sowiezo nog eens aan gaan sleutelen, of misschien gewoon een hele andere versie van maken.