BaTs
BaTse nouw
hallo beste mensen van synthforum, een ding hebben we allemaal gemeen hier..
we vinden het leuk om muziek te maken, en gear te verzamelen om je eigen ultieme studio te maken, en de vetste beats/ nummers.
zo ik dus ook. ik ben bas, afkomstig van texel, dat kleine waddeneilandje.
ik maak hier beats voor een aantal rappers op het eiland, dat is dus ook wat ik voornamelijk doe, ik werk als kok, en me broertjes zijn niet blij met me als ik midden in de nacht weer eens met me mpctje ga spelen of aan het samplen ben op me akai S5000.
anyway's ik heb me hier geregistreerd omdat ik, als ik iets moet zoeken over de gear die ik heb, vaak via google hier terecht kom.
dan kijk ik eens rond en vak vind ik wel wat!
vind het een intressante site!
hoop nog meer kennis hier te kunnen vergaren, en eventueel mensen te helpen.
groetjes Bas
we vinden het leuk om muziek te maken, en gear te verzamelen om je eigen ultieme studio te maken, en de vetste beats/ nummers.
zo ik dus ook. ik ben bas, afkomstig van texel, dat kleine waddeneilandje.
ik maak hier beats voor een aantal rappers op het eiland, dat is dus ook wat ik voornamelijk doe, ik werk als kok, en me broertjes zijn niet blij met me als ik midden in de nacht weer eens met me mpctje ga spelen of aan het samplen ben op me akai S5000.
anyway's ik heb me hier geregistreerd omdat ik, als ik iets moet zoeken over de gear die ik heb, vaak via google hier terecht kom.
dan kijk ik eens rond en vak vind ik wel wat!
vind het een intressante site!
hoop nog meer kennis hier te kunnen vergaren, en eventueel mensen te helpen.
groetjes Bas
. Als je hier te lang rondneust groeit je verzameling je boven het hoofd (me <<---- ervaring).