10x Roland TB303 live on stage! 3 okt 2008, Melkweg A'dam

Baszline

Hobby Bobby
Van de www.djbroadcast.nl website en check ook zeker de YouTube filmpjes!! Heel vet... :okdan:

---------------

Dozijn Finnen en evenzoveel 303's in Melkweg

Meer Finnen dan je op twee handen kan tellen en allemaal nemen ze hun Roland 303 mee. Op 3 oktober staat tijdens een nieuwe editie van Klinch: Electronation de bühne overvol met Scandinaviërs als het Acid Symphony orkest voor het eerst ons land aandoet.

Acid Symphony is een initiatief van dj en producer Jori Hulkkonen. De orkestleden zijn Jesper Dahlbäck, Jussi Pekka, Tatu Peltonen, Johannes Auvinnen, Kalle Karvanen, Kimmi Oksanen, Janne Puurunen, Aku Raski, Petri Salonen en Tuomas Toivonen. Tezamen bedienen zij een mengpaneel en tien 303's om zo een heus acid live concert te geven. Naast dit bijzondere optreden zullen Jori Hulkkonen, Jesper Dahlbäck en Jussi Pekka dj-sets verzorgen.

So Run The Tears As Wine - Acid Symphony Part I & II

http://nl.youtube.com/watch?v=BI3PwBuwgV0

http://nl.youtube.com/watch?v=K-63aCiPvfw&feature=related

Van de www.djbroadcast.nl website en check ook zeker de YouTube filmpjes!! Heel vet... :okdan:

---------------

Dozijn Finnen en evenzoveel 303's in Melkweg

Meer Finnen dan je op twee handen kan tellen en allemaal nemen ze hun Roland 303 mee. Op 3 oktober staat tijdens een nieuwe editie van Klinch: Electronation de bühne overvol met Scandinaviërs als het Acid Symphony orkest voor het eerst ons land aandoet.

Acid Symphony is een initiatief van dj en producer Jori Hulkkonen. De orkestleden zijn Jesper Dahlbäck, Jussi Pekka, Tatu Peltonen, Johannes Auvinnen, Kalle Karvanen, Kimmi Oksanen, Janne Puurunen, Aku Raski, Petri Salonen en Tuomas Toivonen. Tezamen bedienen zij een mengpaneel en tien 303's om zo een heus acid live concert te geven. Naast dit bijzondere optreden zullen Jori Hulkkonen, Jesper Dahlbäck en Jussi Pekka dj-sets verzorgen.

So Run The Tears As Wine - Acid Symphony Part I & II

http://nl.youtube.com/watch?v=BI3PwBuwgV0

http://nl.youtube.com/watch?v=K-63aCiPvfw&feature=related

kheb diefilmpies wels gezien maar d8 datde tb daar niet egt voor bedoeld is / was ....uhh tsja ookniet egt as acid bak
wel leuk
:doei:

Ja, egt meesterlijk. :halleluja
Kwam het toevallig tegen toen ik de Melkweg agenda aant doorbladeren was. Toen ik opeens Acid Symphony zag staat, dacht ik gelijk, zou het?
Ik ben hier zoiezo bij aanwezig :okdan:

alleen al die eerste vier zinnen van die man. dat kan je toch niet zereneus noemen. ik ga uit principe al niet naar zo iets toe. sitaat " als je acidhouse maakt kan je dat "alleen" maar doen met de echte alleen dan heb je acid, al het andere is nep" ik heb het idee dat als het interview langer zou duren dat hij gaat zeggen dat het heilig schenis is is als je een cloon zou gebruiken en dat je dan door de duivel bent bezeten. sorrie ik heb moeite met zoon uitspraak. daarom wil ik eigenlijk geen 303. alleen hier om, en ik kan er best een betalen hoor dat is het niet. het is niet het apparaat, het zijn gewoon de mensen die zoon ding hebben. 8> ach man krijg het zuur

Ja, van die zin kan ik me goed van je voorstellen.
Hij zegt het een beetje flauw idd.
Tuurlijk is er maar 1 echte, dat is niet anders, zonder dat apparaat was er geen acid house, zonder dat apparaat waren er geen clones van, ik denk dat ie dat meer probeert te zeggen.

Maar ehhh... hij zijn gewoon de mensen die zown ding hebben? Leg uit ;-)

je zou toch maar met zoon plastic ding worden begraven man. alsjeblieft ik zou me om draaien in me graf :mega:

Je moet ook een echte hebben Klaar uit.

ook een goude tand en een zware goude ketting.

ik wil er niet bij horen. :bekdicht:

...fijne 808 beats...

Hheheh... in de comments van youtube..: I can die now...

Goed man.

...fijne 808 beats...

Hheheh... in de comments van youtube..: I can die now...

Goed man.

haha nou die mensen hadden gelijk:P
het was echt vet
beetje jammer dat die een 707 had, maar dat mocht de pret niet drukken:P

Back