reparateur SE1X gezocht!

sjam

Ingeburgerd
Mijn SE1X (http://www.studioelectronics.com/products_se1x.php)
was ooit een SE1, maar is gepimpt tot SE1X door de mensen van Studio Electronics in Amerika een aantal jaren geleden.

Het is een supervet apparaat, maar nu is er iets mee mis. De tuning is verschrikkelijk instabiel, waardoor hij in de studio en op het podium nog erg moeilijk inzetbaar is.
Ik kan hem opsturen naar Amerika en hem daar laten repareren, maar alleen al de verzendkosten zullen me een hoop geld kosten. Daarnaast zal ik hem lange tijd kwijt zijn en das heel onhandig, want hij speelt een belangrijke rol in de liveset van mijn band.

Is er een bedrijf/techneut wat meer in de buurt die mij hiermee kan helpen? Alle tips zijn welkom!

grt

sjam

Is de tuning van alle VCOs gelijk instabil? De schematics van de SE-1 zijn verkrijkbaar via Studio Electronics en ze zijn een beetje prijzig. Ik heb nooit een SE1 repareert en ik zit ook niet in de buurt. Ik denk dat er een exponentiator voor alle VCOs in zit waar iets met mis is (maar ik kan het niet prezies weten uit de distantie)

de grouten en veel geluk met de SE-1x

Is de tuning van alle VCOs gelijk instabil? De schematics van de SE-1 zijn verkrijkbaar via Studio Electronics en ze zijn een beetje prijzig. Ik heb nooit een SE1 repareert en ik zit ook niet in de buurt. Ik denk dat er een exponentiator voor alle VCOs in zit waar iets met mis is (maar ik kan het niet prezies weten uit de distantie)

de grouten en veel geluk met de SE-1x

kijk martyn van music house op de oude gracht zit ier nog steeds ??]
iig die is was importeur van se,....
en is dus instaat opsturen te regelen maar doen ook zelf reparaties
asje mazzel hebt is t gewoon aleen de scaling van de vcos instellen ,..
duus dat op elke octave verder t ook egt prcies 1 volt verder is dmv aan potties opt klank board te draaien ,..
goed kope rep dus denkik
bel m ,...
en doem de greoten
:engel:

Hey;

Ik heb zelf een paar jaar bij Electroworld op de reparatieafdeling gewerkt,
Televisies en video's repareren.
Ik zeg niet dat het mij zal lukken maar slechter zal hij zeker niet worden.
Het lijkt mij erg leuk om er samen eens naar te kijken.
Ik heb hier een elektronica werkhoek.

groet;

Vincent

forumlid twiki

wegblijven bij music house
en bij mensen die het wel leuk vinden om in je se1x te kijken

zo beroerd is die synth niet

Back