Minimoog model D gevraagd

Status
Please reply by conversation.
met allerlei toefjes slagroom!
mjammjam

software update kan wel, maar je hebt natuurlijk niet de voordelen van de hardware upgrade. dat is nog wel eens verneukeratief in sommige advertenties. zetten ze erbij dat het versie 3.zus of zo is. brakke aftertouch, tja wat zal ik zeggen. ik weet het niet. ik had een signature, dat was toch ook 1 van de eerste. niks gemerkt van brakke aftertouch. brakke verhalen op internet, die ken ik wel ;)
gisteren ging een bijna nieuwe (dus emt de nieuwe hardware) + gigbag + dustcover + verpakking voor 1900, in duitsland. vind ik al stevig, maar dat komt omdat ik die signature zo mooi vind. en ik hou best van presets, lekker makkelijk, maar 128 is meer dan zat.

sow, nova musik heeft een bundle aanbieding, zo'n dinges series moog voyager (kleur kas en licht zelf uitkiezen), 2 cv pedalen, 3 moogerfoogers (102, 103 en 107) en een cp251. ik denk dat je het voor 3000 euro thuis kan hebben staan, als je geen btw betaalt. als je alle losse spul wegdoet voor zeer scherpe prijzen, heb je de mooiste voyager staan voor pak m beet 2200. gloednieuw. sorry, back on topic.

Kunnen we deze niet gewoon op :slotje: gooien...dat on-topic is ook niet echt meer aan de hand zeg maar want staat er al een Mini bij mij thuis?! NEE!;-)

Gooi maar dicht, ik zoek het wel op een andere manier.

Thnx

verkoop je in het nieuwe jaar je voyager aan mij bv en ga dan op jacht naar de mini.

heb je het nu tegen mij?
ik heb geen voyager en ook geen plannen om een nieuwe te kopen.
sorry. of ik zou eerst mijn oude moeten verkopen.

heb je het nu tegen mij?
ik geloof het wel, nee het was een reactie op manu , die nog altijd geen mini heeft kunnen bemachtigen via deze weg.
nou ik heb toch weer eens voor mezelf bevestigd dat ik echt moet gaan uitkijken naar die cherry signature , dat heeft deze threat toch maar weer mooi opgeleverd. bedankt !

er staat weer een signature in de verkoop, zo'n lichte vind ik niet super mooi.
ging vandaag een mini op ebay.de voor 3300 euro. i rest my case.

scherpe prijs, zo vaak zie je ze niet. hoewel er de laatste weken ook in duitsland een aantal voorbij is gekomen en nog komt. 2500-3000 is niet ongewoon. 18-1900 is wel ongewoon maar komt ook voor.

Ligt het aan mij of is die kast van die Mini uit die ad niet origineel?

lijkt alsof hij is opgeschuurd.
zowiezo een wat vreemde bijelkaargeraapte advertentie. zou hem niet laten opsturen, alleen afhalen .

Status
Please reply by conversation.
Back