Creamware/Sonic Core Minimax ASB 6/12 Poly?

Analog_Minded

Ingeburgerd
Beste mensen. Ik heb een minimax ASB zien staan met 6 stemmen. Op de site van Sonic Core staat dat de MiniM. 12 stemmig is. Zijn er meerdere modellen uitgebracht?

In de SoundOnSound review is er een vermeldingover de polyphony:

Pretty Poly​
Holding down the Up and Down value buttons together activates the Minimax's polyphonic mode, with the display showing 'on' when active and 'of' (!) when mono operation is restored. Curiously, though the manual claims that it is six-note polyphonic, the Minimax can play 12 notes at once, although there is no attempt at offering multitimbrality. Polyphony requires that you approach the Minimax differently...etc

Heeft iemand hier een duidelijk antwoord voor? (Eventueel nazien en testen)

Alvast bedankt.

A_M

Ik ben deze zaterdag ff naar nederland (rotterdam) geweest om zo'n Minimax te gaan kopen. Ze (feedback) zeiden uitdrukkelijk dat hij 6 stemmig is.

Het gaat over versie 1.0
product datum november 2005
OS versie 00000102

Nu het straffe is dat hij toch 12 stemmen tezamen kan afspelen. Heb het meerdere malen getest.

Ivm die code voor de OS, wat een rotsysteem. Ben benieuwd hoelang ik moet wachten.

tenslotten, Kan ik de remote software niet als vst in ableton of cubase gebruiken? dat blijk hier bij me niet te lukken.

Back