• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Verkoop:Clavia Micro Modular ,Novation: Drumstation V2 & Novation A-station & SR16

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

psynco

Stamgast
Verkoop:Clavia Micro Modular ,Novation: Drumstation V2 & Novation A-station & SR16

Beste Forumbezoekers... :maffia::W

Ik heb sinds enige tijd een aantal burengerucht-modules in mijn bezit die ik niet meer gebruik; niet dat ze me heel erg in de weg staan op zolder.. maar toch gun ik ze een nieuwe eigenaar die ze van stroom en inspiratie wil voorzien. Op verzoek wil ik best foto's en mooie verhalen aanleveren. :mega::engel: Graag hoor ik meer van geinteresseerden.

Het betreft de volgende objecten:

Clavia Micro Modular - zo goed als nieuw. Incl. Manual & Doos.
*1e eigenaar; Geen krasjes & Niet uitgerookt*Gewoon perfect dus.* 250 euro

Novation Drumstation V2 -808/909 kloon (virtueel analoog)
*2e hands gekocht*In zeer goede staat *wederom geen nicotineaanslag* 175 euro

Novation A-station- zo goed als nieuw. Incl. Manual & Doos.
*1e eigenaar; Geen krasjes & Niet uitgerookt/uitgewoond*Gewoon perfect dus.* 180 euro

Alesis SR-16 -Drumcomputer Drums uit de oude doos;
*In zeer redelijke staat. Nog geen manual gevonden*wederom geen rookmeur inside* 75 euro

(Aangezien iedereen hier een google-brevet heeft, bespaar ik jullie een berg links!)

Wijziging: Clavia Micro Modular ->> 225 euro !!!!!!!!!!!!!
Nieuwstaat; Incl. Manual & Doos.
*1e eigenaar; Geen krasjes & Niet uitgerookt*Gewoon perfect!!*

Wijziging:
Alesis SR-16 -Drumcomputer Drums uit de oude doos;
*In zeer redelijke staat. Nog geen manual gevonden*wederom geen rookmeur inside* 50 euro

Resterende: Novation A-station
Zo goed als nieuw. Incl. Manual & Doos.
*1e eigenaar; Geen krasjes & Niet uitgerookt/uitgewoond
*Gewoon perfect dus.* 180 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back