M motormind Ingeburgerd Lid sinds 8 Maart 2004 Berichten 54 5 oktober 2008 #1 Hoi allemaal... Een nieuw breakbeat trackje onder de noemer Kat Yidaki. Het heet "Nadie" en je vindt het hier
Hoi allemaal... Een nieuw breakbeat trackje onder de noemer Kat Yidaki. Het heet "Nadie" en je vindt het hier
MikeJarod ziet ze vliegen Lid sinds 3 december 2003 Berichten 1.468 5 oktober 2008 #2 Ik vind het een heerlijke track!
M motormind Ingeburgerd Lid sinds 8 Maart 2004 Berichten 54 6 oktober 2008 #3 MikeJarod schreef: Ik vind het een heerlijke track! Zie meer... Dank je wel
Krek Jungle of Wires Lid sinds 13 oktober 2007 Berichten 2.453 Locatie Randstad 6 oktober 2008 #4 Ik vin m wel lekker
MikeJarod ziet ze vliegen Lid sinds 3 december 2003 Berichten 1.468 12 oktober 2008 #5 Deze track stond nog steeds op mn bureaublad en vind m zodanig lekker dat ik dit topic nog eens schop Hey motormind, kan ik nog ergens andere muziek van je beluisteren?
Deze track stond nog steeds op mn bureaublad en vind m zodanig lekker dat ik dit topic nog eens schop Hey motormind, kan ik nog ergens andere muziek van je beluisteren?
Metroid MarkID Lid sinds 6 juni 2006 Berichten 543 Locatie Zwijndrecht 12 oktober 2008 #6 Heerlijke sound kan er niet meer van maken :-))) Greetz MarkID
M motormind Ingeburgerd Lid sinds 8 Maart 2004 Berichten 54 3 februari 2009 #7 MikeJarod schreef: Deze track stond nog steeds op mn bureaublad en vind m zodanig lekker dat ik dit topic nog eens schop Hey motormind, kan ik nog ergens andere muziek van je beluisteren? Zie meer... Ja hoor. Er staat nog wel wat op http://www.soundclick.com/kat_yidaki Ik heb de track ook ingestuurd voor de contest, maar helaas niets gewonnen.
MikeJarod schreef: Deze track stond nog steeds op mn bureaublad en vind m zodanig lekker dat ik dit topic nog eens schop Hey motormind, kan ik nog ergens andere muziek van je beluisteren? Zie meer... Ja hoor. Er staat nog wel wat op http://www.soundclick.com/kat_yidaki Ik heb de track ook ingestuurd voor de contest, maar helaas niets gewonnen.