[track] Influenza Loop Error

chielos

...
Deze week, met name in het weekend, was ik behoorlijk "under the weather" zoals ze in engeland zeggen.

's Nachts last van koortsdromen, je kent ze wel, een soort van loop in je dromen waar je niet meer uit kunt komen. Je maakt het allemaal heel bewust mee maar je kan het niet rationaliseren, alles wordt ongecontrolleerd herhaald in een random volgorde.

Dat gevoel wat ik toen had heb ik in de paar dagen erna vast gelegd in deze wat duistere minimal-techno achtige soundscape.

benieuwd of jullie me begrijpen :)

uiteraard: all comments welcome!

http://www.7161.com/css_track.cfm?track__dt_track_id=16907&user=8990&1

kijk das leuk om te horen! :engel:
nog mensen die me inhoudelijk en/of mix-technisch verder kunnen helpen?

Ben helemaal niet thuis in deze stijl maar je hebt absoluut goed je gevoel erin gekregen. Wat een druister en creepy sfeertje zit er in zeg. Wordt er gewoon een beetje kriebelig van :P

Luistert lekker weg :okdan:

Heel herkenbaar. Goed verwoordt. Wat een hel kan dat zijn...
Laatste keer heb ik maar een nacht overgeslagen en fucked up van het slaapgebrek en de hoge koorts dit nummer gemaakt:
Anatomy of a Scream

's Nachts last van koortsdromen, je kent ze wel, een soort van loop in je dromen waar je niet meer uit kunt komen. Je maakt het allemaal heel bewust mee maar je kan het niet rationaliseren, alles wordt ongecontrolleerd herhaald in een random volgorde.

[edit] vette track overigens! [/edit]

Vergelijkbare discussies

Back