Nieuwe setup.

BigdMusic

Nieuwkomer
Wuddup peeps!
Ik heb gister een nieuwe geluidskaart gekocht, maar nog niet aaan de praat gekregen door klote vista, dus vanavond XP er maar weer even oppleuren.!
Nou was mijn vraag wie heeft ervaring met deze geluidskaart en deze mic.
Geluidskaart = M-Audio Audiophile 2496
Microfoon = MXL V67G
Graag wil ik wel horen hoe jullie deze dingen ervaren.
LET ME KNOW!
Pz en alvast bedankt.!

Okee, goed om te horen, kijk het is ook weer niet het beste van het beste maar voorlopig even te doen dus..
Maar wie kan me ook wat over de mic vertellen?

Heb zelf een Audiophile 24/96 gehad, maar deze eigenlijk maar weinig gebruikt. Vooral omdat ik eigenlijk voornamelijk werkte op mijn laptop waarbij ik een Audiophile USB op aangesloten heb, welke qua specificaties volgens mij identiek is. Kan me aansluiten bij bovenstaande, geen toeters en bellen, wel gewoon goede ASIO support en kwaliteit is ook prima in zn prijsklasse (er is altijd beter te krijgen natuurlijk, maar daar betaal je dan ook meer voor)

De mic heb ik geen ervaring mee.

Ok thanks voor de snelle reacties,

Ik werk nu met vista, maar wat kunnen jullie me aanraden? ik heb ooit wel is iets van Ubuntu Studio voorbij zien komen, of een andere Windows versie?

Let me know..!

Ok thanks voor de snelle reacties,

Ik werk nu met vista, maar wat kunnen jullie me aanraden? ik heb ooit wel is iets van Ubuntu Studio voorbij zien komen, of een andere Windows versie?

Let me know..!

wat voor geluidskaart heb je nu?
(heb je al gezocht op google mbt je geluidskaart icm vista?)

Dé M Audio Audiophile 2496,

En ik heb wel een vista driver ervoor, alleen ik vind vista niet echt Jé van Hét.
Dus nou leek het me een goeie vraag, terug naar XP,Vista houden of Linux'en..??

Let me hear!

Dé M Audio Audiophile 2496,

En ik heb wel een vista driver ervoor, alleen ik vind vista niet echt Jé van Hét.
Dus nou leek het me een goeie vraag, terug naar XP,Vista houden of Linux'en..??

Let me hear!

dat heeft toch niks met je geluidskaart te maken of wel soms?

Back