[Track] STicKX trackje

GuidoR

Turning knobs, heating pads
Luitjes,

Heb weer iets geprutst.
150 BPM en zo goed als alleen maar hardware gebruikt.

Op mijn site onder de sectie "music" kan je m downoaden :)

synthjes die ik gebruikt heb:

ms20
ms2000
JX-3P
MFBlite
Xbase09 (alleen de hihats)
MPC2000xl
MPX200

bedankt
:okdan:

Last edited by a moderator:
klinkt best aardig , lekkere opbouw dikke kick, beetje te snel vind ik alleen lijkt te veel op de engelse hardhouse dan (brrrrrr) :D

verder vage sweepje , misschein een delaytje erop zetten en verder de rest klinkt cool , nou nog een echte opzwepende melo erin en gaan hehehe

Origineel geplaatst door endonyx
klinkt best aardig , lekkere opbouw dikke kick, beetje te snel vind ik alleen lijkt te veel op de engelse hardhouse dan (brrrrrr) :D

verder vage sweepje , misschein een delaytje erop zetten en verder de rest klinkt cool , nou nog een echte opzwepende melo erin en gaan hehehe

Bedankt! zal even kijken of ik er nog een delaytje bij kan krijgen!

:halleluja

ja het klonk te afgekapt op het einde van de sweep, misschien hem ander sweepen zou al genoeg zijn, maar een klein beetje delay kan weinig kwaad op dat soort geluiden, maakt het vaak (mits goed afgesteld) lekker rollend en voller

Origineel geplaatst door endonyx
ja het klonk te afgekapt op het einde van de sweep, misschien hem ander sweepen zou al genoeg zijn, maar een klein beetje delay kan weinig kwaad op dat soort geluiden, maakt het vaak (mits goed afgesteld) lekker rollend en voller

Kijk daar heb ik wat aan!

Dank!

klinkt wel goed toch?
Niet SUPERRRR goed, moet ik eerlijk zeggen..maar slecht? nee, helemaal niet.

Het begin vind ik een beetje minder; Ik vind een subtiele opbouw altijd de makkelijkste weg. Het is prima gedaan hoor, maar het maakt het nummer misschien iets te voorspelbaar.
Het tweede gedeelte (na de sweep) vindik beter! veel variatie enz.! Meer van dat....o? maar toen was ie af,,....:confused:

ps. ben zelf ook bezig met een wat steviger nummer....houd de [Track] gedeelte van het forum dus in de gaten

de gebruikte geluiden zijn lekker allen de kick vindt ik er niet bijpassen. de stampt iets te veel naar mijn mening

Bedankt mensen :)

kick stampt teveel? hhhm, dat is dan de schult van de jomox en ms20 ;)

zal eens kijken wat ik daar aan kan doen!

Opbouw moet beter idd.... vanaaf krijg ik mijn compressor (eindelijk) dus het zal bennenkort zeker beter gaan klinken!

oops

oops

ik was vergeten een reply neer te rammen..
maaruh dat klinkt lekker hoor ! :D

damn...
voldoet die jomox een beetje?

Re: oops

Re: oops

Origineel geplaatst door mw3003
ik was vergeten een reply neer te rammen..
maaruh dat klinkt lekker hoor ! :D

damn...
voldoet die jomox een beetje?

JoMoX is super beetje gelimiteerd maar klinkt tegek!

Ik heb het gevoel dat het intro niet echt los wilt komen...
Nog even wat sleutelen, evt. met wat effectjes.

Je hebt een MPC, Ik denk als je nog wat percussie
samples gebruikt, iniedergeval wat meer variatie
in de beat je al een heel eind komt.

Michael.

Back