MPC4000 - Z4 -Z8 veel goedkoper!

lo-fi

...Het maakt geluid...
Toch maar even 'n aparte thread geopend, voor het geval iemand van ons toevallig morgen 'n MPC4000 wilde aanschaffen. Dan zou je namelijk zo €1000,- teveel kunnen betalen.

In de nieuwe SoS staat 'n advertentie van Anderton's waar ze heel hard "Akai Price Drop!" schreeuwen. Normaal is dat onzin natuurlijk maar ze verkopen bijvoorbeeld de MPC4000 voor 1699 pond. Dat is 2.572,23 euro....Nog steeds 'n flinke uitgave, maar bij thomann is ie 3.555,- .

Het kan dat dit een tijdelijke aanbieding is, maar het lijkt me ook niet onwaarschijnlijk dat andere winkels binnenkort deze prijsstelling volgen.

Verder:
Z4 599 pond (€906,80 - bij thomann €1029,-)
Z8 799 pond (€1209,57 - bij thomann €1839,-)
MPD-16 149 pond (€225,56 - bij thomann €345,-)

Leuk om even met EasyJet naar Engeland te vliegen!

http://www.andertons.co.uk/deals/SoundonSound.asp

Kijk dat scheelt een slok op een borrel! Wanneer de MPC4000 voor €2000,- gaat ben ik koopman. Ik neem trouwens wel aan dat de prijzen die je gezien hebt, incl. btw (V.A.T.) zijn.

Groets

Yawgmoth

Ja, maar dit is net iets TE snel...
Hoe zit het precies met de garantie als hij verrot zou gaan? Zouden ze dat in NL willen opvangen... Bij zo'n duur apparaat wil ik toch wel ergens op terug kunnen vallen. Die prijs zou ik hem volgend jaar tweedehands voor krijgen... zucht... ik wil teveel... aarghhhhh.

Overigens kost hij bij Feedback in de harddiskversie 3279 euro en dat is nog goedkoper dan de Dtsl winkels.

Akai UK is toch failliet?

Geen wonder dat je dan goedkoop die dingen kan scoren. :)

En dat beantwoord dan ook gelijk de vraag naar garantie ben ik bang...

Evengoed kom ik nu toch wel heel erg in ide verleiding zo'n z8 te kopen. Ik heb gekeken naar een eb16 voor in me s3000, maar dat is me echt te duur 450, en dan heb ik het nog niet eens over het 2e filterboard. Laat staan dat ik zin zo'n z8 een leuke adat interface kan inbouwen... *zucht*

Z8

Z8

Niet slecht voor een Z8.

Ikzelf ben een blije 5000 gebruiker. De Z8 en Z4 mogen dan best 24bit/96 Khz zijn, ik vind die toestellen er niet uitzien
( looks like cheap Jap hifi brol) terwijl de 5000 en alle voorgangers de gekende Akai pro look hebben.

Welke hippe Jap heeft in godsnaam die Grand Bazaar-design bedacht ?

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Ja, maar dit is net iets TE snel...
Hoe zit het precies met de garantie als hij verrot zou gaan? Zouden ze dat in NL willen opvangen... Bij zo'n duur apparaat wil ik toch wel ergens op terug kunnen vallen. Die prijs zou ik hem volgend jaar tweedehands voor krijgen... zucht... ik wil teveel... aarghhhhh.

Overigens kost hij bij Feedback in de harddiskversie 3279 euro en dat is nog goedkoper dan de Dtsl winkels.

Ja maar als het 1000 euro scheelt zou je hem daarvoor wel voor kunnen laten maken, als ie kapot zou gaan, wat ik overigens betwijfel. Bij de importeur bijvoorbeeld.

Hmmmm,

Hmmmm,

:confused: was er in UK ook nie zoiets van ander voltage (110V i.p.v. 220V) ??? :confused:

Als 't op adaptor werkt is 't alleen maar andere adaptor kopen, maar 'k kan me dat bij een MPC4000 nie voorstellen..

MAAR ik ben nie zo'n techneut...
dus lach me maar uit..

Neuh, ga regelmatig naar Londen en daar plug ik alles gewoon in met een reisstekker. Niks geen explosies ;)

Volgens mij werken ze met 240. Amerika zat dacht ik met 115. Verder gebruikt Akai als het goed is voedingen die zich auto aanpassen..

Nee, de UK heeft ook 220v. In de VS hebben ze 110.
Veel apparaten hebben tegenwoordig trouwens 'n automatisch of handmatig te schakelen PSU, die dus beide voltages aankan.

Wat garantie betreft, dat moet dan geloof ik gewoon 2 jaar zijn. En zolang Akai zelf nog niet failliet is, is dat gewoon geldig lijkt mij. Check dat desnoods bij Akai benelux.

[edit]Oh, muffin was me voor...[/edit]

Re: Hmmmm,

Re: Hmmmm,

Origineel geplaatst door Zoidsity
:confused: was er in UK ook nie zoiets van ander voltage (110V i.p.v. 220V) ??? :confused:
dus lach me maar uit.. hahahahaha ;)

Alleen de stekkers in UK zijn anders, van die dikke blokken welke meteen ook geaard zijn.

'The MPC2000XL has an internal switching power siupply, it will handle
from 100volts to 240 volts at 50 or 60 Hz. All you will need to do is
get a power cable for the area you are visiting.

Zou raar zijn als ze die niet in de mpc4k geimplementeerd hebben.

Back