Virus B vraagje

Ekkie

Ingeburgerd
In de handleiding van de Virus B kom ik op pagina 45 en 240 de LFO Curve parameter tegen die ervoor zorgt dat een LFO niet lineair maar exponentieel stijgt of daalt. Deze parameter zou te vinden moeten zijn in het LFO Edit menu, maar daar kan ik hem dus niet vinden. Heb ook al andere Edit menu’s doorlopen, maar daar ook geen LFO Curve parameter. Iemand enig idee waar ik deze LFO Curve parameter kan vinden.

BVD

Groet, Michel

bedoelen ze stiekem niet 'Contour'?

EDIT: nee dus, contour is een soort morph naar de naastliggende wave...

En als je ENV aanzet en dan pas in het edit menu kijkt...

Laatst gewijzigd:
heb je de goede firmware?

ik heb dat dus gehad met een a-station: handleiding: doe dit en dan dat, a-station: menu structuur niet aanwezig.... firmware update: alles werkt weer perfect!

Contour wel een vette parameter, maar inderdaad niet wat ik zocht. Ook als ik Env aanzet komt de LFO Curve paremeter niet tevoorschijn.

Bedoel je met een firmware update een update van het OS? Zo ja, ik heb het laatste OS dat beschikbaar is dus denk niet dat het daaraan ligt. Kan het OS uiteraard wel nog een keer installeren. Is wellicht het proberen waard.

Thanks for the replies! Mocht iemand anders nog ideeen hebben dan hoor ik dit graag.

ja ik bedoelde het OS.
ik had toen niet het laatste, wel vreemd want de handleiding hoorde wel bij het OS dat ik had... dus iets klopte er zowieso niet helemaal...

geen idee of het de oplossing is voor je probleem, maar wellicht het proberen waard

Heb het ook even nagekeken op mijn virus maar het zit er niet op. Lijkt mij een unimplemented feature.

Ik heb Access even een emailtje gestuurd over de LFO Curve. Kijken wat ze te zeggen hebben. Zodra ik iets hoor post ik het hier. Thanks again for the replies.

Aardige gasten van Access. Echt binnen no time antwoord. LFO Contour heeft 2 functies. In principe dient deze functie om te morphen tussen verschillende waveshapes van de LFO. Echter indien ENV mode en Sawtooth waveshape geselecteerd zijn, kan je hiermee de LFO Curve instellen.

zat ik er niet ver naast :D

desalniettemin bedankt voor de complete opheldering

Jammer dat dit niet in de handleiding staat. Thanks, ik ga het er even bijkrassen :D

Back