• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai S3200XL met 2x FMX008 Flash ROM en MO Drive

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vinnieq

Lidl
Hele mooie Akai S3200XL sampler met twee flash ROMs (2 x 8 MB, FMX008) zodat je je samples gewoon geladen kunt houden. Samen met 32 MB dus 48 MB tot je beschikking. Tevens MO drive met disks. Uiteraard zit de standaard filterkaart en FX kaart er ook in. OS 2.0, S/P DIF digitale out. Gebalanceerde in/out (XLR en jack) Totaal 10 outputs. Backlight van display ook vernieuwd. Gaat weg wegens aanschaf S6000. 575 euro. Kan verzonden worden. Ik woon in Utrecht. FlashROMs eventueel ook los te koop maar eerst wil ik de sampler 'as is' verkopen.

Last edited by a moderator:
Veel belangstelling voor de FlashROMs maar ik zou toch graag de sampler met alle extra's tegelijk verkopen. Tenzij er natuurlijk iemand is die de sampler zonder FlashROMs wil overnemen.

1 FlashROM verkocht. Nog steeds 8MB over voor een hele horde drums tec. Plus 32 MB regulier geheugen natuurlijk. Fijn filter, goede effecten, professionele aansluitingen. Topding hoor.

Nog steeds te koop.
Hele mooie Akai S3200XL sampler met EEN flash ROM (8 MB, FMX008, Mutec FMC-01) zodat je je samples gewoon geladen kunt houden. Samen met 32 MB dus 40MB tot je beschikking. Tevens ingebouwde MO drive met disks. Uiteraard zit de standaard filterkaart en FX kaart er ook in. OS 2.0, S/P DIF digitale out. Gebalanceerde in/out (XLR en jack) Totaal 10 outputs. Backlight van display ook vernieuwd. Gaat weg wegens aanschaf S6000. NU 475 euro.

Doe iets goeds met je bonus: koop deze hele mooie Akai S3200XL sampler met EEN flash ROM (8 MB, FMX008, Mutec FMC-01) zodat je je samples gewoon geladen kunt houden. Samen met 32 MB dus 40MB tot je beschikking. Tevens ingebouwde MO drive met disks. Uiteraard zit de standaard filterkaart en FX kaart er ook in. OS 2.0, S/P DIF digitale out. Gebalanceerde in/out (XLR en jack) Totaal 10 outputs. Backlight van display ook vernieuwd. 475 euro of een goed bod.

Hij is er nog, deze hele mooie Akai S3200XL sampler met flash ROM (8 MB, FMX008, Mutec FMC-01) zodat je je samples gewoon geladen kunt houden. Samen met 32 MB dus 40MB tot je beschikking. Tevens ingebouwde MO drive met disks. Uiteraard zit de standaard filterkaart en FX kaart er ook in. OS 2.0, S/P DIF digitale out. Gebalanceerde in/out (XLR en jack) Totaal 10 outputs. Backlight van display ook vernieuwd. 475 euro of een goed bod.

Voor al uw goede voornemens:
Akai S3200XL sampler met flash ROM (8 MB, FMX008, Mutec FMC-01) zodat je je samples gewoon geladen kunt houden. Samen met 32 MB RAM dus 40MB tot je beschikking. Tevens ingebouwde MO drive met disks. Uiteraard zit de standaard filterkaart en FX kaart er ook in. OS 2.0, S/P DIF digitale out. Gebalanceerde in/out (XLR en jack) Totaal 10 outputs. Backlight van display ook vernieuwd. NU425 euro of een goed bod.

Sapperdeflap! Niemand dan een retrosampler?
Akai S3200XL sampler met flash ROM (8 MB, FMX008, Mutec FMC-01) zodat je je samples gewoon geladen kunt houden. Samen met 32 MB RAM dus 40MB tot je beschikking. Tevens ingebouwde MO drive met disks. Uiteraard zit de standaard filterkaart en FX kaart er ook in. OS 2.0, S/P DIF digitale out. Gebalanceerde in/out (XLR en jack) Totaal 10 outputs. Backlight van display ook vernieuwd. 425 euro of een goed bod.

Bieden mag!
Akai S3200XL sampler met flash ROM (8 MB, FMX008, Mutec FMC-01) zodat je je samples gewoon geladen kunt houden. Samen met 32 MB RAM dus 40MB tot je beschikking. Tevens ingebouwde MO drive met disks. Uiteraard zit de standaard filterkaart en FX kaart er ook in. OS 2.0, S/P DIF digitale out. Gebalanceerde in/out (XLR en jack) Totaal 10 outputs. Backlight van display ook vernieuwd. 400euro of een goed bod.

OK, dan maar in stukjes: 100 euro voor het overgebleven Flash ROM en 250 euro voor de sampler. Lager ga ik niet, dan parkeer ik 'm wel bij een vriend.
Mensen die eerder voor het FlashROM hebben geinformeerd krijgen voorrang. Ik wil 'm ook wel ruilen voor een mooie MC-202 of een Filtered Coffee.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back