[Trance] Obsession (Klassiek in 'n nieuw jasje)

simonvk

Just be good to me...
Hallo,

Ik heb er weer eens een trance nummer uitgepoept. Ik zat gisteren naar Chopin te luisteren en ik kwam op een stuk genaamd "Prelude in G-minor No. 20 Op. 04". Ik vond het wel een mooi stuk, die akkoorden. Dus ben ik wat gaan stoeien met wat synths, kwam best iets moois uit. Aangezien mijn liefde voor Gouryella's "Ligaya" groot is (= all time favourite; maar dan wel de extended vocal mix), heb ik het in de Ligaya stijl gemaakt. De melodie is tamelijk triest dus koos ik voor een beetje depri titel "Obsession". Mijn zusje van 13 heeft zich even uitgeleefd voor de microfoon en heeft dus de vocals gedaan.

Titel: Obsession
Lengte: 6:53
MP3 Grootte: 6.4 MB
Productietijd: Ehm, een dag?
Gemaakt met: Reason en T-Racks.
Feedback: Graag.
Download URL: hiero!

Thanks alvast!
Simon.

Yeah ! The bizznizz ! Maar ik vind nog een ijzersterke leadsynth melodie ontbreken. Je weet wel, net dat melodietje dat in alle mensen hun hoofd blijft hangen...als je daarin slaagt heeft dit soort muziek (jaja, akkoorden, arrangement, goeie groove...nice mix) zowaar hitpotentieel.

keep up the good work !

yep, nice... very nice...

wel jammer dat wanneer je goed bent, zo wijnig mensen je feedback geven...
...er is nog hoop voor't forum :biertje:

goe bezig !!

Origineel geplaatst door JazzMann

...er is nog hoop voor't forum :biertje:

Joh misschien dat sommige mensen van ons vroeg opstaan om te gaan werken ;)
Ik heb toevallig een dagje vrij en tsja dan sta ik niet vroeg op zeker al niet om het synthforum te tsjekken (ik hoop dat iedereen dit snapt 8o) )

ontopic :
Niet mijn ding maar lekkere cheesy trance, en wat skelet zei een melodietje wat in je hoofd blijft hangen zou niet zo slecht zijn verders :okdan:

Origineel geplaatst door JazzMann
yep, nice... very nice...

!!

..Dat komt doordat het forum overspoeld word door trance/dance/house muziek...
Ikzelf luister R niet meer naar,

maar dat is persoonlijk dus....:biertje:

Okee de mix enzo en de hele rattaplan is goed.. (ik hou niet van trance btw) maar ik ontkom niet aan het feit dat het allemaal 10.000 x eerder is gedaan in dezelfde vorm. Gebruik nou is een keer andere geluiden dan die 'supersaw'!!=( =(
(lees het aub als opbouwende kritiek 8o) )

Origineel geplaatst door Arveyman
allemaal 10.000 x eerder is gedaan in dezelfde vorm. Gebruik nou is een keer andere geluiden dan die 'supersaw'!!=( =(
(lees het aub als opbouwende kritiek 8o) )

Supersaw rules man!!!

..daarom heb ik ook een JP8000!!!!!!8) ;)

OK 'k ben niet zo'n spammer maar ik vind 't wel retetoevallig dat je ook een track hebt gepost met een sample van een Chopin Prelude:D :D :D en dan nog wel een paar dagen na mij ! LINK [trouwens geen dance]

ey simon, mijn commentaar heb ik op cc al gegeven..., goeie track :)

maar om er even op in te springen, ik vind de lead erg vet, misschien supersaw achtig, maar imo defenitely geen supersaw.

Jammer dat door de overkill van slechte 'trance' een zaagtand geluid al bijna 'not done' is... vind bij dit soort muziek sawgeluiden vaak de meeste impact hebben.

Deze track heeft ook weinig feedback nodig.....gewoon: VET!
Mijn smaak....prima werk voor 1 dagje!
Ga zo door...:halleluja

Je zusje van 13 heeft nu al een ....hoe zal ik het zeggen.....'leuke' stem? 8~

Back