• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] Wavestation A/D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nolet

verkeerd in goede staat
Wavestation A/D in goede staat. Alleen wat kleine krasjes bovenop. Met handleiding en voeding. Absolute classic in de film/tv wereld en in staat om uitermate complexe sounds voort te brengen. Gaat weg omdat ik er toch niet echt muziek mee kan maken. Hij is voor mij gewoon te complex.

Prijs: 450

Sorry, maar van m'n therapist moet ik leren 'nee' te zeggen.

Maar eh, minpuntje dat je hem weg doet omdattie te moeilijk is hoor. ;)
Mja, als je er iemand anders blij mee kunt maken.
(Kl*te therapist, wat nou 'nee' moeten zeggen.)

hi hi. Naja te moeilijk....hij houdt me af van muziek maken. Ik begrijp het ding wel op technisch vlak, het is alleen moeilijk voor me om het in een muzikale context te plaatsen.

Volgens mij is dit de rackversie :geslaagd:
ws.gif

De site van Dan Phillips (ex SCI engineer) is een schat van informatie over de Wavestation

Heb zelf de EX toetstenversie gehad, deze A/D is net iets beter.

Geweldige bak voor een mooie prijs! Kopen dat ding zou ik zeggen. Ik heb er zelf ook ooit een gehad en kan het dus weten :)

De A/D beschouw ik als het ultieme geheime wapen in mijn rack.
Heb hem onlangs nog gebruikt in een documentaire.

Heb de mijne 750 euro betaald in 1999.
Ik doe hem nooit of nooit meer weg!!

Met de jaren worden de backlights in het display wel donkerder.
Ik zoek nog steeds naar iemand die dat in orde kan maken.

Zeggeeh Nolet ik heb je n mailtje gestuurd..8)

Dames en Heren! Hij is verkocht. Mijn welgemeende excuses aan degenen die mij onverhoopt ge-PB-ed hebben.
Gewoon blijven zoeken want ze komen nog wel eens langs deze A/D-tjes.

Uhhmm....:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back