• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eventide, Korg, Yamaha etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marcel D

weer in Venlo
Wegens aanstaande verhuizing van de studio naar een (veel) kleiner onderkomen en chronisch tijdgebrek gaat de bezem er door. Foto's op aanvraag.
Alles is spelend te bekijken en af te halen in Venlo. Verzenden doe ik liever niet omdat ik niet in bezit ben van de adequate verpakkingsmiddelen.

Eventide H3000S € 1100

Yamaha TX816 oftewel 8 DX7's in een doos € 550

Yamaha QX1 sequencer, inclusief een nieuwe nog in te bouwen 3,5" floppy drive. Ideale companion voor de TX816 ivm sysex dumps € 150

Korg Wavestation EX, met nieuwe backlight € 325

Ensoniq KT76 € 150

Roland SDD320 Dimension-D € 550

Korg Lambda, opknappertje (1 octave divider IC stuk) € 75

Korg Mono/Poly, opknappertje. Deze heeft geen toetsen maar is aan te sturen middels de bijgeleverde Doepfer MCV1 €125

Behringer Eurorack RX1202FX. Wel zo handig voor de aparte uitgangen van de TX816. Mocht je ze samen willen hebben krijg je de gebalanceerde kabels erbij € 100

Blijft nog over:

Eventide H3000S blijft voorlopig gewoon nog thuis wonen.

Yamaha QX1 sequencer, inclusief een nieuwe nog in te bouwen 3,5" floppy drive. € 125

Korg Wavestation EX, met nieuwe backlight van midi-rakete € 275

Ensoniq KT76 € 125

Roland SDD320 Dimension-D € 550

Behringer Eurorack RX1202FX. € 75

Nieuwjaars schop!

Yamaha QX1 sequencer, inclusief een nieuwe nog in te bouwen 3,5" floppy drive. € 100. De 220 -> 110 Volt adapter krijg je erbij (bakkie komt uit de US)

Korg Wavestation EX, met nieuwe backlight van midi-rakete € 200

Ensoniq KT76 € 100

Roland SDD320 Dimension-D € 500

El bumpo di weekend!

Yamaha QX1 sequencer, inclusief een nieuwe nog in te bouwen 3,5" floppy drive. € 100. De 220 -> 110 Volt adapter krijg je erbij (bakkie komt uit de US)

Korg Wavestation EX, met nieuwe backlight van midi-rakete € 200

Ensoniq KT76 € 100

Er was interesse, maar heb niet veel meer gehoord:doei:
Komt U maar!:biertje:

Helaas is de verkoop van de Ensoniq niet doorgegaan, dus hij staat nog steeds stof te verzamelen.

Ensoniq KT76 € 100

Akai S5000, met een berg kaarten ingebouwd (USB, AES extra outputs, etc.), ik zoek de preciese gegevens er morgen even bij. Ik heb 'm zo weinig gebruikt dat ik niet eens weet wat er in zit.
€ 650

Korg Wavestation EX, met nieuwe backlight van midi-rakete € 170

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back