Polivoks

Status
Please reply by conversation.

Tijs

Ouwe rot
Wie heeft er voor mij een mooie optische en technische polivoks te koop. Ik zat te denken aan 600-700 euro.

Groet,

Tijs

Ebay

Dit staat in de advertentie:
TO AVOID MISUNDERSTANDIGS PLEASE NOTE THAT WE ARE A DUTCH COMPANY BUT MOST OF THE TIME WE SHIP DIRECTLY FROM RUSSIA TO AVOID DOUBLE FREIGHT CHARGES. THIS ITEM IS LOCATED AT OUR WORKSHOP IN RUSSIA.

Ik heb pas ook uit oekraiene een Electronica EM-26 laten komen. Die was niet goed verpakt, en kwam defect aan(de mixer doet het niet, op de print werkt alles). Dus ik bestel geen synths meer via e-bay.

Vind het toch altijd een beetje risky dit soort aankopen via ebay maar thanks for the tip

Als je via paypal betaalt geniet je volledige kopersbescherming. De verkoper heeft positieve feedback opgebouwd en biedt regelmatig russische synths aan.

Het is mogelijk om een contact met de verkoper op te nemen. Zo kan je direct controleren of het echt een Nederlands bedrijf is. Mocht dit zo zijn dan kan je het alsnog binnen Nederland afhandelen en kan je misschien ook evt. invoerrechten omzeilen :P

Tot nu toe ben ik 1x door een fransman via Ebay opgelicht. Het bedrag is via een bankoverschrijving gegaan en dan heb je uiteraard geen kopersbescherming van Paypal. M'n rechtsbijstandverzekering heeft me toen geheel schadeloos gesteld.

@Onrust NV:
Dat is iets wat je de verkoper kan verwijten en wat ervoor kan zorgen dat je gedeeltelijk of geheel het aankoopbedrag terugkrijgt. Ligt er maar net aan hoe je het regelt met de verkoper.

@Onrust NV:
Dat is iets wat je de verkoper kan verwijten en wat ervoor kan zorgen dat je gedeeltelijk of geheel het aankoopbedrag terugkrijgt. Ligt er maar net aan hoe je het regelt met de verkoper.[/quote]
Die oekraiener had het via een andere bank gedaan. Dus mijn maat die echt een enorme positieve feedback heeft, heb hem helemaal afgebrand. Want hij wou hem niet retoer, en ook geen deel van't geld terug. Als fishbowl(m'n maat) negatieve feedback geeft is het altijd serieus. Maar goed ben natuurlijk wel de boot ingegaan(230euro). Hij is nog wel op te knappen, maar toch.:frons:

Heb de beste man even een mail in het nederlands gestuurd met een vraag... kreeg een antwoord in het engels wat niets te maken had met mijn vraag :) . Niet echt een Nederlands bedrijf dus. Ik ga het risco niet lopen.

Maar als iemand hier op het forum nu zijn polivoks eens even aan mij verkoopt ;)

Heb de beste man even een mail in het nederlands gestuurd met een vraag... kreeg een antwoord in het engels wat niets te maken had met mijn vraag :) . Niet echt een Nederlands bedrijf dus. Ik ga het risco niet lopen.

Maar als iemand hier op het forum nu zijn polivoks eens even aan mij verkoopt ;)

slimme zet en succes met je speurtocht :)

:confused::confused::confused:

Heb je zijn feedback al bekeken op ebay?

:confused::confused::confused:
Heb je zijn feedback al bekeken op ebay?

plus volledige kopersbescherming :P

met een goed voorstel kom je ook nog es onder de buy it now prijs uit
na het posten van de link heeft iemand al een voorstel gedaan ;)
(not me, kwil geen synths meer erbij :P)

wsl is de synth onlangs ook volledig geserviced

@Mono,

Ik ben niet echt bekend met dit soort aankopen via ebay.... maar jij vind het aan je smilies blijkbaar wel te vertrouwen. Iemand die adverteerd Nederlands bedrijf te zijn maar geen raad weet met een Nederlandse vraag vind ik een beetje verdacht (reply dan minstens in het Engels dat je de vraag niet begrijpt). Heb idd wel door die feedback gescrolled maar gaat enkel over buisjes van 20 euro... voor dat soort bedragen neem ik ook wel een gok.
Ik hoop dus hier op het forum er eentje over te nemen en zo niet tsja... dan maar niet.

Er staat op pagina 1 al een synth van $780 in zijn feedback.
Ik denk dat er zeker een nederlands contact persoon is.
Volgens mij heb ik het verleden ook wel is een synth van hun gekocht.
Bij aankomst was er een defect en at is toen keurig netjes opgelost.
Je kan ze ook vragen meteen cv/gate in de polyvoks te bouwen.

Ik weet het niet zeker maar mss hed ik deze persoon te huis bezoekt om een Synth aftehalen. Hij had een andere Synth naar mijn adress gestuurt en die werkte niet - naar een contact mailtje was het netjes opgelost.

Maar naar mijn ervaringen moet je altijd mogelijk defecties op de rekening hebben als je een soviet synth verwacht die rechtstreeks uit de voormalig Sovjetunie verstuurt word.

Ik mag mijn berichten niet bewerken! WTF?

Ik mag mijn berichten niet bewerken! WTF?

Ik weet het niet zeker maar mss heb ik deze persoon te huis (!) in NL bezoekt om een Synth aftehalen (hun ebay naam was niet dezelfde maar WE ARE A DUTCH COMPANY BUT MOST OF THE TIME WE SHIP DIRECTLY FROM RUSSIA was vermeld evenzo). Hij had een andere Synth naar mijn adress gestuurt en die werkte niet - naar een contact mailtje was het netjes opgelost.

Maar naar mijn ervaringen moet je altijd mogelijk defecties op de rekening hebben als je een soviet synth verwacht die rechtstreeks uit de voormalig Sovjetunie verstuurt word.

Status
Please reply by conversation.
Back