[Techno] Monyet - Bittersweet

Ja top trackie dit, alleen hapert mijn audio in myspace (zoals gewoonlijk) dus t luistert niet zo fijn zo.

Maar ehh? is ie niet een beetje traag kwa tempo

Ik mis echt een opbouw in de track, vind het nu wat saai. 't Is allemaal wat te langzaam en langgerekt. Voor mijn gevoel ligt de baslijn ook wat te ver weg in de mix, maar dat kan ook aan mijn brakke headsetje liggen.

Klinkt lekker! Heb 'm alleen op m'n laptop gehoord dus kan de geluidskwaliteit enz niet echt goed beoordelen (ook omdat het op myspace staat)

Ja de bitrate is helaas aan de lage kant. Ging niet anders vanwege de grootte van het bestand. Ik vind jou trackjes ook wel goed klinken trouwens.

Ja top trackie dit, alleen hapert mijn audio in myspace (zoals gewoonlijk) dus t luistert niet zo fijn zo.

Maar ehh? is ie niet een beetje traag kwa tempo

Ja, het tempo is nu 125bpm. Ik ben nog aant twijfelen om er 126bpm van te maken..

Klinkt lekker, maar ik mis toch nog een climax in het nummer. Daarnaast mis ik nog wat meer percussie. Misschien wilde je die minimalistische sound bereiken, maar voor mij klinkt het nummer nog wat kaal.

hm..er zit wel degelijk een climax in..
Ik wou het nummer niet volduwen met sounds..ik doelde meer op een minimal techno track om in een livesetje te draaien op zaterdagavond..
Er zitten een hele hoop verschillende elementen in..dus echt kaal vind ik em niet klinken..
Maar ik begrijp wat je bedoeld..misschien een kwestie van smaak..:engel:

Ik mis echt een opbouw in de track, vind het nu wat saai. 't Is allemaal wat te langzaam en langgerekt. Voor mijn gevoel ligt de baslijn ook wat te ver weg in de mix, maar dat kan ook aan mijn brakke headsetje liggen.

Eigelyk hetzelfde als ik hierboven zei..
Over de baslijn heb je gelijk..Ben ik nu mee bezig..
Hij mist nog wat laag..dus ligt niet aan jou brakke headsetje..;)

Laatst gewijzigd:
Zou niet weten wat er mis is met het tempo, prima. Zou het alleen geen techno noemen, gewoon minimal. :okdan:
hm..er zit wel degelijk een climax in..
Ik wou het nummer niet volduwen met sounds..ik doelde meer op een minimal techno track om in een livesetje te draaien op zaterdagavond..
Er zitten een hele hoop verschillende elementen in..dus echt kaal vind ik em niet klinken..
Maar ik begrijp wat je bedoeld..misschien een kwestie van smaak..:engel:
Denk dat ik wel weet wat hij bedoelt, je synth op 3 minuut 25 is een beetje hetzelfde de hele tijd, misschien kun je daar wat meer variƫren.

Back