Wie zei dat modulair dood was

Grooveron

Altijd wat !!
:D kijk hier maar eens, wat een heerlijke machines:)
ik ben van plan komende maand de QSS22 22-Space Studio System of de QSR24 24-Space Rack Mount System
tebestellen, een maatje van me heeft zo'n systeem en is er lyrisch over.

Iemand anders dit al ooit gekocht of geprobeerd?
beats the crap out of the Voyager wat mogelijkheden betreft.:{

Origineel geplaatst door Hazes
Wie zei dat dan??? Toch niet iemand hierzo denk ik.....

nop, ben je de Q al weer bue?

Dé gaafste link van het internet natuurlijk!

http://www.synthesizers.com/qss22.html

Hij is al eerder de revue gepasseerd, maar kan niet vaak genoeg gemeld worden. :D

Maar als je ziet dat een setje platen plus schroeven al 200$ kost lijkt me dit de categorie 'nee meneer, uw nieren, lever en dikke darm is niet genoeg als aanbetaling'.

Zo te zien...' food-4-woofers ' ;)

Re: Wie zei dat modulair dood was

Origineel geplaatst door Grooveron

ik ben van plan komende maand de QSS22 22-Space Studio System of de QSR24 24-Space Rack Mount System

Dit noemen we toch "in de volksmond" een Arrick?

Nog nooit iets slechts over gehoord/gelezen. Kortom :okdan:

Ik geloof alleen dat de kans bestaat dat je er nogal aan verslaafd raakt. M.a.w. ik zie al je ads met spullen die je gaat verkopen met spanning tegemoet ;)

a modulairs zijn echt voor mietjes, voor mensen die niet alle tegelijk aangsloten willen hebben, zodat ze alles een voor een kunnen aansluiten. nee want stel je voor zeg! en dan zeggen ze ook nog eens dat het veel flexibeler is dan een hardwired synthesizer.
daarbij hebben ze ook allemaal gaten aan de voorkant gemaakt waar je dan touwtjes in moet stoppen. slaat toch nergens op. stel je hebt een tv moet je eerst de verschillende onderdelen aan elkaar patchen om tell sell te kunnen kijken.

heb je ook nog gasten die durven te beweren dat het nog klinkt ook. ja vast, net als of je uit een of ander halffabrikaat een beetje leuke klankjes kan krijgen.

maaruh een kennis heeft er ook een staan en die is er helemaal verliefd op

Re: Wie zei dat modulair dood was

Origineel geplaatst door Grooveron
:D kijk hier maar eens, wat een heerlijke machines:)

Iemand anders dit al ooit gekocht of geprobeerd?
beats the crap out of the Voyager wat mogelijkheden betreft.:{
Ik werk in Best, dus ik kom wel een keertje langs, na het werk. Ga jij er echt eentje bestellen? :)

ik ga de vfolgende week naar een vriend van me die heeft er een en daar ga ik eens mee pielen.
Ik heb altijd al zo'n want willen hebben, (vroeger 2 ms20, 2 ms10 en 1 ms aan mekaar geknoopt en dat was toch wel leuk) Volgens die maat van me klinkt het moddervet en het zou natuurlijk mooi staan als gimmick op de buhne 8)
en met de dollar nu 20% lager dan vorig jaar wordt het toch wel betaalbaar.

als ik het ooit het geld voor op overschot heb, dan koop ik me ook zo'n freaky wandkastcockpitmeubel stijnstreuvel set.

:D

Modulair

Modulair

De System 100M of System 700 van Roland lijkt me wel wat. Ook de PS3100, PS3200 en PS3300 zou ik ook graag willen hebben. Of mag je deze systemen niet als modulair zien?:halleluja

Re: Modulair

Re: Modulair

Origineel geplaatst door phochos
De System 100M of System 700 van Roland lijkt me wel wat. Ook de PS3100, PS3200 en PS3300 zou ik ook graag willen hebben. Of mag je deze systemen niet als modulair zien?:halleluja

vooral dit setje zou ik ook graag willen PS3100, PS3200 en PS3300;)
zijn inderdaad semi modulair en klinken heel gaaf, en volpolyfoon:halleluja

vooral de 3200 en 3300 zijn fantastisch. alleen erg duur

Modulair

Modulair

Ron,

Alledrie de Korg's, zowel de 3100, als de 3200 en de 3300. Ik zou zelf al blij zijn met de Korg PS3100, of zelfs de Korg MS10 en MS20 zijn welkom (in feite ook semi modulair).

Back