Jouw favoriete VST/VSTi's.

snitch

°⧭°
Ik kan natuurlijk kvraudio.com af gaan stropen, maar ben benieuwd wat jullie als de top VST's en VSTi's beschouwen, voor bas, poly, emulatie, effecten, noem maar op - en waarom?

De mijne, in willekeurige volgorde:

- Linplug Albino, vanwege de fijne interface en modulatie-matrix.
- Novation V-Station, beperkt (ook eens fijn) en met een prettige arpeggiator.
- GForce M-Tron, omdat de originelen wat zwaar zijn!
- Tassman, om de klank en de mogelijkheden.
- Alles van Waves, om de kwaliteit.

Bijzonder orginele vraag zeg.

Bijzonder originele opmerking.

Wellicht een idee om die draad een sticky te geven, zodat hij niet op de 7e plaats in de search "favoriete vst" komt en hij ook gewoon te zien is in het lijstje met draadjes.

Bijzonder originele opmerking.

Wellicht een idee om die draad een sticky te geven, zodat hij niet op de 7e plaats in de search "favoriete vst" komt en hij ook gewoon te zien is in het lijstje met draadjes.

Daar sluit ik me bij aan...maar ja dan elke vraag een sticky worden. Gewoon overstappen op hardware:okdan::D

Ja inderdaad, allemaal een TR909 en een TB303 kopen en dan acid maken. Dat is ook erg origineel! :P

Mijn favo synth plugins:

Nummer 1 t/m 2: Reaktor 5
Nummer 3: Logic's Ultrabeat
Nummer 4: Massive
Nummer 5: de nieuwe beta van Flexor (native).....echt top ook!

Laatst gewijzigd:
Virtual String Machine (omdat mijn Solina zelf belachelijk zwaar weegt)
Korg Legacy (ooit de Polysix naast mijn pc staan gehad, en 't was er krak op)

sinds vorige week heb ik een Halion3, en daar zullen mijn Trons en andere vintage spullen, plus de pianos en koortjes en zelfgemaakte samples in komen, dus ik denk dat die me ook zal bevallen.

Nog een goeie Moog en FM synth, en't is in orde

Jan

Top 3 VSTi / Plugins

1. Duende platform
2. NI Komplete 5 (+ Kore2)
3. Tone2 Gladiator en WarmVerb

Even een vraagje voor de TS, support je ook de makers van de VSTi's waar je zo ontzettend blij mee bent? :okdan:

Ik heb er maar eigenlijk eentje die mijn favoriet is.

1. NI Pro 53, super veel effecten en je kan er ook nog is een mooie saw mee maken. :okdan:
Alleen het enige probleem is dat ik er geen chord mee kan maken, iemand een oplossing? :o:

Back