Nieuw Lid

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ola, dit is een oude welkom thread, dus niet meteen allemaal "Welkom" roepen!
Maar goed....

Die Externe input module van Doepfer stelt niet zo heel veel voor hoor. Je kunt ook je VCOs en dergelijke gewoon een stuk minder hard combineren met een extern signaal en die dan filteren. Dat werkt ook goed. Of bijvoorbeeld een WASP filter erbij kopen, want die heeft een input die je kunt versterken... (als je er een VCO in stopt en de input gain op 10 dan vervorm je die en dan wordt ie rauw!)

Eigenlijk zou doepfer ook een lineair naar exponentieel en vv module moeten hebben. Dan kun je toch makkelijker een MS20 met een doepfer combineren. (via een VCA lukt het maar goed, dan ben je weer een VCA kwijt...)

Welgekomen

(of de thread er nu al lang is of niet :p )

Origineel geplaatst door cloudman
Welgekomen

(of de thread er nu al lang is of niet :p )
offtopic: Maakt mij ook niets uit.. Sommige andere leden hebben er problemen mee... ;)

p.s. Gisteren lekker met mijn doepfer een gitaar partij gemaakt. Gesyncte VCOs door een WASP (input distortion uiteraard) en een fixed filterbank aangestuurd door de A-155.... Heerlijk in combinatie met een 303, 909, Icon Designs en een Formant zenuwachtige lead... Jiehoe! Modular roels!

Ik heb ook een Arp Avatar en die wil ik nu ook modulair laten maken. Dan kunnen er denk ik wel erg vreemde patches gemaakt worden.

Welkom.

Ik ben 'heel langzaam'mijn 3 avatars modulair aan het maken. Duurt nog wel even want ik heb niet genoeg tijd tot mijn beschikking...

Wellicht interessant voor je als de eerste klaar is.

groet,
eric.

Ik had altijd het idee dat er helemaal niet zoveel Arp Avatars op de markt waren gekomen, maar als ik nu een beetje op dit forum rond kijk, zijn er toch een hoop mensen met een Avatar, of zouden ze allemaal in Nederland zitten:confused:

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
..Gesyncte VCOs door een WASP (input distortion uiteraard) en een fixed filterbank aangestuurd door de A-155.... Heerlijk in combinatie met een 303, 909, Icon Designs en een Formant zenuwachtige lead... Jiehoe! Modular roels!

[klinkt] LEKKER HOOR!! :{

:dubbel:<[O ja, en Welkom, he?!]

Heeft een van jullie trouwens ervaring met de Doepfer MCV24, staat nu met stip op nummer een van m'n
verlanglijstje. Vooral met mijn MPC als master moet het dan wel errug strak gesync't gaan klinken allemaal lijkt mij.
Of heeft iemand anders daar hele andere ideeen/mening over.

Pas geleden ook nog op de Doepfer gepatched, moet zeggen dat het niet eenvoudig is om er een normaal geluid uit te krijgen.

Back