• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

waldorf Qrack-te koop ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Waveglider

Skyglider
Ik denk eraan om mijn geliefde Q rack te verkopen. Is in perfecte staat, heeft de gele kleur en ik ben de eerste eigenaar.
Komt met de originele DAnce & Techno contruction soundset.
Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik wil eens iets anders - 'k zal waarschijnlijk er ooit wel eens een terug kopen (of een micro Q) -

Maarja, als je andere dingen wil kopen en geen geld hebt moet je wel iets verkopen. Daar ging mijn 309 ook al !

Als er een serieuse aanbieding komt dan kan ie waarschijnlijk wel weg. Ik weet niet zojuist de exacte 2dehands prijs,maar voor onder de 1000 gaat ie zeker niet weg.

:doei:

Spijtig

Spijtig

Ik wil me natuurlijk niet inlaten met je eigen aan-en verkoopbeleid, maar een Q is topmateriaal en eigenlijk begrijp ik niet dat je zo een mooi apparaat wil verkopen.
Verkopen is steeds verlies van geld, hoe graag je ook ander materiaal wil. Ik vraag me trouwens af op welke manier of welk toestel zoveel beter is, zodanig dat je meerwaarde tov de Q verkrijgt.
Mijn advies is dan ook: laten staan en heel erg hard sparen voor je volgende aankoop.

je hebt in feite gelijk ! maar sparen zit er echt niet in :0(

Ik zie wel, en verlies doe ik er zeker niet op, ik heb die nieuw aan een ongelooflijke prijs kunnen verkopen van iemand heel close bij waldorf zelf naar eigen zeggen - spijtig genoeg heb ik zijn email adres niet meer, hij kon aan alle waldorf synhts geraken ver onder de normale prijs- en ik bedoel VER !

Heb net m'n waldorf kb verkocht na 1 1/2 jaar en ik ben helemaal happy van de nieuwe synth's die ik van dat geld heb gekocht.
Dus jah ... wat voor de een een super vette bak is ... kan voor een ander ook gewoon waardeloos zijn !

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back