equinox mensen

equinox16

Nieuwkomer
hojjjj
ik ben op zoek naar mensen die ook een gem equinox
hebben om tips/geluiden uit te wisselen
het is namelijk niet het makkelijkste beestje;)
Ik hoop van jullie te horen

Arthur
:smeris:

Heb er geen maar begrijp je goed. In de reviews toen hij net uit was werd al gesproken van een hopeloze handleiding. Veel mogelijkheden staan er niet eens in! Moet je dus zelf toevallig tegenaanlopen. Zou niet mogen. Den k dat er op dit forum overigens weinig Equinox liefhebbers zijn, maar alles succes van de wereld toegewenst 8)

Ga gewoon eens lekker aan de slag met de synth-enige van de e-nox. Ik heb zelf jaren lang een S2 (turbo) gehad, de voorloper. Uit ervaring kan ik je zeggen, dat de mogelijkheden van die synth een heleboel duurdere bakken overstijgen. De bediening is wennen (geldt ook voor de Equinox) maar ik kon er mee lezen en schrijven. ;)

Met de Equinox zelf heb ik bar weinig ervaring. UIteraard wel getest enzo. Voor mijn gevoel destijds, was het een soort super-S2. Betere effecten, meer up-to-date. Maar IMHO niet bepaald beter/overzichtelijker. Ik vond hem zelfs 'goedkoper' en minder profi aandoen dan de S2.

Het enige, trieste helaas, wat ik er echt van weet, is dat het apparaat niet bepaald is gezegend met een goede OS. :(
Ook vrees ik voor de support van Gem...

Cozko, ik had hem toendertijd bijna gekocht. Ze hadden toen hij net uitkwam een hele relaxte site waar een hele goed presentatie was van de Equinox z'n mogeijkheden. Het is net als de Kurzweil. Weinigen weten de krachten van zo'n synth met als enig verschil dat de Kurz een soort Rolls Royce prijskaart meent te moeten handhaven..

Equinox16, be one with your synth and may force be with you :confused: 8o)

Helaas wat weinig reacties
schijnbaar heel weinig
mensen hier die iets met
deze synth hebben.
Jammer want het
is mijn inziens
een superveelzijdig ding

:Z Je bent vast al in slaap gevallen, maar ik las je post. Ik heb zelf een Equinox 88 Pro, en ben er super gelukkig mee. Ik gebruik hem in een live setup in de band, en kan er alles uit halen wat ik nodig heb. Stuur me anders eens een berichtje, misschien dat we wat software kunnen uitwisselen.

Back