• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

rs7000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

caster

Ingeburgerd
Ik verkoop mijn rs7000. Hij heeft standaard samplegeheugen + expansie board AEIB (extra uitgangen) + Flightcase (geen officiele maar hij past wel perfect.)
Ik doe hem weg wegens aankoop van een nieuwe comp.
Heeft enkel in een rookvrije studio gestaan.
Dit alles voor €1300. Woon je niet te ver, dan drop ik hem bij jouw thuis.
Als je meer info wil PM mij dan.
Groetjes

Boost, heb je niks betaald, heb je niks te vrezen. Gewoon afbellen die handel! Een RS7000 lijkt me niet iets wat een jaar in de winkel blijft liggen. Overigens, wie weet is hij nog niet eens besteld. Sommige winkels bestellen op vaste dagen van de week.

Je belt hem af, hebt een slechte naam bij die winkel en je gaat als je nog eens iets moet hebben bij een andere winkel ;)
Je ziet maar. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back