Nanopad - Fruityloops - Ezdrummer

bigdo99

Ingeburgerd
hoi,

heb pas zo een nanopad gezocht om mee te beginnen maar is het mogelijk om de pads in te stellen ? Alsk Ezdrummer open , werkt het wel maar ik kan niet alles van de drum bedienen en alles staat door elkaar , bv de linkse drum is op mijn nanopad , pad 3 en 7 ...

Zou het dus mogelijk zijn om alles toe te wijzen? Eventueel met een andere programma?

Alvast Bedankt :)

Ik heb hem ook en ik vermoed dat de EZ-drummer LITE versie die je erbij krijgt geen crash en toms heeft. Het is een beetje om je lekker te maken om de hele versie te kopen.

En op je vraag of je de pads kon instellen. Je kan gewoon de Kontrol-editor van de Korgsite downloaden. Die werkt ook voor de Pad. Tenminste, dat staat er. Ik ga het straks ook proberen.

Hehe bedankt kerel MAAR ik heb de volledige versie al :D Ik heb nooit de demo geinstalleerd ...

Dus die editor zou kunnen werken? Hmm zal da es uittesten alsk heb maar zit met examens , als gij al wa meegewerkt hebt , laat iets weten aub :)

bedankt voor het snelle antwoord !

EDIT : heb ze al afgehaald van http://www.korg.com/service/downloadinfo.asp?DID=1458

zal ze zo snel mogelijk uittesten !

Back