Paar Beats!

t luistert allemaal lekker weg
ik vind het wel een beetje te braaf of zo

Klinkt netjes. Zit goed in elkaar. Wel met Fjoesz eens.

Bij HipHop/RnB/Reggae moet ik aan "ghetto" denken. Dat hoor ik eigenlijk niet terug. Nu bedoel ik niet dat je het grote scheldwoordenboek erbij moet pakken, maar de sound is nu wel heel erg gepolijst terwijl die rauw zou moeten zijn. Soort diamant/steenkool verhaal maar dan anders.

Is slechts mijn mening (smaak) hoor :)

Bedankt voor je feed.
ben het niet helemaal eens dat het gelijk ghetto en rauw moet zijn.
je kan heel veel kanten uit met hiphop r&b en reggae.
mja het is gewoon mijn ding en dat is het belangrijkste denk ik,
jezelf blijven.

Wel leuk, maar ik vind ze erg DEMO/Arranger achtig klinken. Zeker niet slecht, maar het zou zo uit de arranger van een Yamaha of Roland jaren 90 synth kunnen komen. je weet wel, waar je met 1 vinger het hele arrangement kan bespelen.

Gaat ook niet om de sounds, maar meer om de patroontjes, de anderen zeiden al dat ze Ghetto's misten, ik vind ze ook te braaf/veilig/zoutarm (vind ze niet zoutloos, want ze steken verder best wel goed in elkaar)

Dus qua patroontjes zeker wel potentie, maar productietechnisch nog wel het e.e.a. te winnen

de sound maak je met de sounds :D

als je bv in dat eerste nummertje van de sounds vette sounds zou maken, dan zou dat brave eraf zijn, zonder dat het per se niet meer je eigen ding is.
je kan wel horen wat je met die groove wil alleen komt het er nog niet heel lekker maximaal uit omdat de sounds nog niet goed zijn en daardoor de sound... later ook een heel droog basje zonder ballen ergens terwijl die gewoon door je schedel moet beuken van warmte etc. juist ook in gelikte shit moeten de sounds afzonderlijk optimaal zijn. en dan goed mixen veur de geliktheid.

Back