• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Poly6- Poly61- Talkbox voor een prikkie.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kaneda

Ingeburgerd
Hallo,
Bij deze bied ik mijn Korg Polysix, Korg Poly 61 en Danelectro Talkbox te koop aan.
Polysix
Info: Met midikit bijgevoegd, moet nog worden ingebouwd. (Is die plug in printplaat. Midi in is al ingebouwd)
Na inbouw gaf polysix geen geluid meer. Ledjes intern geven aan dat het apparaat wel gewoon werkt, maar hij geeft gewoon geen geluid. Werkte vantevoren perfect, batterij was vervangen en alles.
Heb hem al meer dan een half jaar in de hoek staan, en wil er eigenlijk niets meer mee. Dus, liefhebbers, meld u.
En 1 toets doet het niet, de lage D#. Gewoon contactje schoonmaken en klaar.
Prijs 250 euro of een leuk bod.

Poly 61
Zijkantjes opnieuw gelamineerd met hout motief, ziet een stuk mooier uit als dat grijs.
Ook de batterij recent vervangen.
Heeft alleen iets raars met de pitch bender. Vermoedelijk een potmeter instelling. Bend naar boven ongeveer een halve noot meer als naar onder???? Lijkt iets kleins, maar gebruik hem zelf te weinig om dit uit te zoeken.
Prijs 75 euro of een leuk bod.

Danelectro Talkbox
Weinig over te zeggen, apparaat is als nieuw, nagenoeg nooit gebruikt, daar ik na 2 sessies het wel had gehad met het effect:P
Met slang en microfoontjes
Prijs 50 euro of een leuk bod.

Liefst geen ruil, ben net aan t opruimen dus. :P

Groetjes

Effe een update

Korg polysix GERESERVEERD
Korg P61 GERESERVEERD
Danelectro freespeech(talkbox) nog te koop voor 50 euro.

Nog een update

Korg polysix Verkocht
Korg P61 GERESERVEERD
Danelectro freespeech(talkbox) nog te koop voor 50 euro.

Ok, kan op slot, alles verkocht.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back