jp8000 slaat geen patches meer op !

Funkface

Nieuwkomer
Goede Morgen,

Laat ik mij eerst even voorstellen want ik ben redelijk nieuw op dit forum.
Ik ben al een tijdje met muziek produceren bezig maar de laatste tijd wat serieuzer omdat ik toch nog graag een plaatje van mezelf een keer op een feest wil horen ;)

ik houd me bezig met trance/techtrance muziek.
Studiootje bevat Duo core pc met een Terratec EWS88 en draai daarop Cubase met wat vsts. kwa hardware werk ik dus met een Jp8000, Virus B, en een KS Rack. verder heb ik Tannoy Reveals als monitoring, allemaal vrij simpel maar genoeg om iemand bezig te houden.

Nou heb ik dus een probleem met mijn JP8000, deze slaat geen patches meer op!:bekdicht: nou zit er volgens mij een batterytje intern, en nou heb ik het vermoeden dat deze vernieuwd moet worden maar dat weet ik dus niet zeker.

iemand die hier enige ervaring mee heeft ?

Groeten
Hans

Dat lijkt mij een betere verklaring ja.

Volgens mij zit er niet eens een batterijtje in.
Ik heb onlangs alle faders vervangen in die van mij en ben toen niet bewust een accu tegen gekomen.
Ook op de foto's die ik toen genomen heb is niets te zien.

Sorry Heren jullie hebben gelijk het was niet memory protection maar wel iets in write modus wat verkeerd stond, hoe dat zo is gekomen weet ik niet want ik kom daar nooit aan, huisgenoot misschien per ongeluk dunno.

Zit er geen batterytje in ? o dat dacht ik ... wist ik ook niet zeker, vond het ook al vreemd waarom die dan niet makkelijk toegankelijk was maargoed, bedankt iig voor het meedenken !.

groeten
Hans

Back