Wie heeft SOS Januari 2003

glennplumber

Kneed je synth
Hello,

Wie heeft SOS Januari 2003 liggen en zou voor mij een scan willen/kunnen maken van een bepaald onderwerp ??
Ik kan in mijn omgeving de editie namenlijk nergens meer vinden. Ik hoorde in een post dat er een masterclass in staat over de waldorf microwave xt .... en ben zeer benieuwd naar dit stuk.

Als je het hebt liggen en je kan er een scan van maken zou ik errug blij zijn !!!

Alvast bedankt,
GlennPlumber

Ik heb hem wel liggen, maar helaas geen scanner, zal eens kijken of ik iemand kan vinden waar ik ze kan inscannen.

Ik kan 'm morgen wel meenemen naar m'n werk; scanner staat hier naast me.

Glenn, als je nu na je werk ff naar de bruna schuintegenover het stadhuis fietst...daar hebben ze altijd SOS want daar koop ik 'm ook. En....een maand niet ge-SOS-ed is een maand dat je voor dat geld bier kan kopen!!! :biertje:

Kweet niet of ik dit wel mag doen dus check je mail over 10 minuten. Vertel ik waarom ik het niet wil inscannen heheh... duh... :engel:

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Kweet niet of ik dit wel mag doen dus check je mail over 10 minuten. Vertel ik waarom ik het niet wil inscannen heheh... duh... :engel:

Ik had het denk ik het zelfde idee.... :D dus mocht iemand hem nog nodig hebben laat maar weten.

SoS site hacken?

Maar ik hoef dus niet meer te scannen? Ok.

Origineel geplaatst door lo-fi
SoS site hacken?

Maar ik hoef dus niet meer te scannen? Ok.

Geen commentaar :D Ik ben onschuldig:W

Glenn?

Ik merk dat je de laatste tijd veel bezig bent met de MWXT? Hoe komt dat?

Ik vraag dat omdat ik zelf deze week een heb kunnen kopen?

Wat is je ervaring ermee? Ik begin pas aan het topje van deze ijsberg te krabben :) lol

In elk geval de geluiden en mogelijkheden van deze synth zijn op zijn zachtst indrukwekkend te noemen.

Gebruik jij ook de random patch creator?

Kijk eens ook naar deze link:

http://www.soundtower.com

Deze heeft een dedicated editor uitgebracht, die mij wat gemakkelijker lijkt dan sounddiver of midiquest

Heb je ook eigen patches, die ik kan uitproberen ( zelf gemaakte)

Greetz :)

EF

Hahahahahaha ... Iedereen erg bedankt .... bedankt voor de snelle reactie's.

En 1 in het bijzonder :D maar ik mag niet zeggen wie !!

Glenn

Origineel geplaatst door EternalFall
Glenn?

Ik merk dat je de laatste tijd veel bezig bent met de MWXT? Hoe komt dat?

Ik vraag dat omdat ik zelf deze week een heb kunnen kopen?

Wat is je ervaring ermee? Ik begin pas aan het topje van deze ijsberg te krabben :) lol

In elk geval de geluiden en mogelijkheden van deze synth zijn op zijn zachtst indrukwekkend te noemen.

Gebruik jij ook de random patch creator?

Kijk eens ook naar deze link:

http://www.soundtower.com

Deze heeft een dedicated editor uitgebracht, die mij wat gemakkelijker lijkt dan sounddiver of midiquest

Heb je ook eigen patches, die ik kan uitproberen ( zelf gemaakte)

Greetz :)

EF

Heeeii EternalFall,

Nou ik heb um niet veel langer als jij ... dus vandaar mijn intresse en research.

En de link ken ik inderdaad een vriend van mij heeft het programma ook alleen werk ik met de mac. Dus vandaar dat ik het met sounddiver moet doen.

Groetjes Glenn

Back