[New Age track] Electronic Seal's Graveyard

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Hallo!

Ik ben al een tijdje bezig met het maken van een nr. met een simpele electronische schakeling, dus oscillator Pulse, Saw, Tri,filter en amp envelopes [adsr] , en een simpele LFO.

Dit is er uit gerold. Het is nog niet klaar, want bij mij duurt het maanden voordat iets 'uit' mijn kritiek gaat, maar 't was een uitdaging om te maken.
't is een soort muzikale beeltenis van een jongen die een dierbaar 'huisdier' begraaft.

48 KHz Mp3, 192 KBps,

Link

Laatst gewijzigd:
Vind het wel gaaf hoor.
Met al die basic geluidjes toch iets 'organisch' te maken.

Huh?

Huh?

Akkoorden ! Yeah! Melodietjes? Yeah!

Ik hoor iemand die goed op weg is om 'muziek' te maken.

Jammer dat het allemaal wat gequantiseerd klinkt, en door het gebruik van een aantal specifieke klanken klinkt het idd soms als een muziekje van een Amiga spel uit de 80ties. Maar rekening houdende met je beelspraak meneer Rozenberg, kan ik hier goed inkomen. Verdiend een schouderklopje.

k heb weer een nieuwere versie, dit maal in 128 Kbs, 44.1 KHz,

voor de volledigheid, KLIK

:fuckoff:

Laatst gewijzigd:
Een nieuwere versie... Lekkere abstract ambient, zoals eerder vermeld met een extreem simpele FM module gebrouwd. Hij is nu wel 80 % af denk ik.. Electronic Seal's Graveyard.. voor de volledigheid.;)

edit: deze track is voortaan te beluisteren op mijn ElectronicScene site, zie onder.

Laatst gewijzigd:
Deze track, die met een heel eenvoudige synthesizer module is gemaakt, heet nu 'Electronic Seal's Paradise', is volledig gemasterd, en af.
De track klinkt erg eenvoudig en licht, maar heeft enkele rare, diepe IDM trekjes.
Hij wordt gereleased op een nieuw Amerikaans label!
De 160 KBps MP3 is te beluisteren op mijn EScene site [zie onder].

Laatst gewijzigd:
Hier kan ik echt van genieten hoor! Melo-retro-elektro? Hoe noem je dit?. Het roept onmiddelijk het gevoel op van lang vervlogen tijden. Te muzikaal om het zomaar een computergame-muziekje te noemen (al vind ik Jeroen Tel bijvoorbeeld ook erg goed) en toch ook weer niet muziek a'la de begin-jaren-80-teleac-cursus!
Andreas Vollenweider zal je ook vast aanspreken?!
Heel erg leuk!

Back